PDA

Vis full versjon : Hjemme igjen!!

chris
05-04-2007, 21:34
hei jenter

Tusen takk for alle hyggelige hilsener. De varmet godt.
May Lise har vært flink å sladre og holdt dere oppdatert.

I formiddag var jeg på sykehuset igjen for å ta enda flere prøver. De er fremdeles engstelige for svangerskaps forgiftning. Hodepinen har gitt seg, blodtrykket mitt er fin, hevelsene i kroppen har gått ned, men har fremdeles smerter øverst i magen. Det er leveren som gjør vondt.

Siden verdiene mine er så fine nå, ble jeg utskrevet og får være hjemme i påsken. :jippi: Kun pga jeg ikke har noen barn hjemme, storesøster kommer ikke hjem før søndag, og fordi løvepappa har fri. Har fått beskjed om å hvile, hvile, hvile og hvile enda mer. Skulle jeg få tilbake noen av symptonene er det rett opp igjen.

Lillefrø er i storform i magen. Hun er allerede 2700 gr og 31 cm i hodeomkrets. Jordmor og lege er ikke bekymret for lillefrø siden hun er så stor og det kun er 5 uker igjen til termin. Derimot er de mer bekymret for meg.

Løvepappa er overlykkelig å ha meg hjemme og "sitter" nesten på meg for at jeg skal være i ro. Han oppvarter meg og stuller og steller veldig godt med meg.

Katty 68
05-04-2007, 22:44
velkommen hjem Chris og lille Frø! :jippi: :jippi:

linka2006
05-04-2007, 23:16
Så deilig at du får være hjemme i påska da, chris.
Og så må du hilse mannen og si at det er bra han passer så godt på deg. Godt at han stuller og steller med deg nå som du skal ta ting med ro. Og godt å høre at det er bra med småtten i magen.

Kos dere i påska da :)

Kalinka
09-04-2007, 18:39
Litt sent ute jeg da, med å lese tråder... Men SÅ flott at du er bedre og får perm.!
Håper sv.forgiftning holder seg langt vekk og at du kan få nyte svangerskapet ihvertfall 2 uker til! :klemme: