Vis full versjon : Tilbakemelding på guttenavn.
Stinemor
12-08-2002, 18:00
Jeg og min kjære har lenge hatt jentenavnet klart, men er mer usikre angående guttenavn. Derfor ønsker jeg noen synspunkter på det navnet vi foreløpig heller mest mot:
ARIAN
Vi synes det er fint, men er redd det er litt for "uvanlig".
Hva synes dere?? Blir kjempeglad for tilbakemeldinger!!
Klem Stinemor
Tidl. bruker
12-08-2002, 18:28
Jeg har aldri hørt navnet før, men etter å ha tenkt litt synes jeg det var ålreit jeg.
Lykke til med navnevalget ! :)
Malinmor
12-08-2002, 18:37
Synes det var kjempe fint jeg.
Må innrømme at jeg stusset litt - tror dere vil oppleve at det blir misforstått som en feilstaving av Adrian noen ganger...
Synes Arian er et veldig fint navn! Hadde ikke hørt det før en nabounge fikk navnet for ca. 3 år siden. Stusset litt først fordi jeg trodde han ikke klarte å si Adrian, men nå kan han ikke hete noe annet!
Gå for det!
Sunni
PS: Hva blir jentenavnet? *nysgjerrig*
Det klinger veldig fint, men jeg sier som Copycat at han vil nok ofte måtte presisere at han ikke heter Adrian.
Jo, det var fint det.. Litt uvant, men fint!:)
Ganske fint og originalt, men i likhet med flere andre her tror jeg det kan bli tolket som en feilstavelse av Adrian... Og han må nok finne seg i å stave navnet sitt hver gang noen skal skrive det ned.
Men på den annen side: det er det jo mange som må, og det blir jo en vane, det også!
Lykke til!
Stinemor78
13-08-2002, 01:11
Hei!
Jeg syns Arian er et fint navn. Kjenner en liten gutt som heter det, og han kunne bare ikke hete noe annet!
Det er jo "nesten" Adrian da.. men Arian er litt mere spesielt.
Kjenner forøvrig en annen liten gutt som heter Hadrian.. det er også litt spesielt!
Men Arian er et nydelig navn:)
Ganske fint, men veldig likt Adrian...
Uvanlig, men fint :). Veldig likt Adrian.
Stinemor
13-08-2002, 15:14
Takk for alle tilbakemeldinger!!:klapp:
Jeg tror nok vi holder fast ved dette navnet, så får vi heller ta misforståelsene som de kommer.
Til dere som lurte på jentenavnet, så er det : Martine
Hilsen Stinemor
Macaroni
13-08-2002, 17:29
Passer jo bra i disse Ari-tider :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.