PDA

Vis full versjon : Tisse hele tida....

BellaSofia
16-04-2007, 19:27
Før når jeg måtte tisse, og ikke kunne gå på do med en gang, ble jeg litt tissetrengt, så litt mer og mer... helt til det nesten gjorde skikkelig vondt... Nå kan jeg sitte og egentlig ikke være tissetrengt i det hele tatt før jeg plutselig må skikkelig tisse og det gjør vondt med en gang... Flere som har det sånn?

Glise
16-04-2007, 20:53
Høres ut som en urinveisinfeksjon. Kanskje du burde levere en prøve litt legen. Ikke bra å få det, kan gjøre at ungen kommer fortidlig.

Marit_k
16-04-2007, 21:27
Ja dette høres ut som en urinveisinfeksjon.
Få i deg masse å drikke, gjerne vann med en del sitron i (det tar knekken på en del av bakteriene), og så tar du med deg en urinprøve til legen i morgen. Håper du blir bedre snart.

Grete23
16-04-2007, 22:26
Ja dette høres ut som en urinveisinfeksjon.
Få i deg masse å drikke, gjerne vann med en del sitron i (det tar knekken på en del av bakteriene), og så tar du med deg en urinprøve til legen i morgen. Håper du blir bedre snart.

Signerer denne! Jeg var i syden og fikk begynnende urinveisinnfeksjon (har hatt det mange ganger før og kjenner det tidlig når det kommer). Drakk litervis med vann med masse sitron i, jo surere jo bedre, og ble kurert av dette.

BellaSofia
17-04-2007, 19:40
Ok, ja for det er ikke vondt når jeg tisser... bare når det presser på blæra. Før gjorde det det når jeg måtte veldig tisse og blæra var full... nå tenkte jeg kanskje at det var fordi babyen presser litt i tillegg....

Men skal høre på råd om å drikke sitronvann, så skal jeg nevne det for lege når jeg skal dit nå. Har heldigvis ikke blitt verre. Opplever det heller ikke hver gang.

Tusen takk for svar! :)

Heldigmor
20-04-2007, 12:18
Jeg har hypersensitiv urinblære uten noensinne å ha hatt urinveisinfeksjon. På slutten av mine svangerskap har jeg vært oppe opptil 10 ganger hver natt for å tisse, og da er det sånn at det gjør vondt i blæra hver gang jeg er tissetrengt. (Ikke mulig å sove videre nei... :mumle: ) Men det kan være lurt å sjekke om du har urinveisinfeksjon altså! :nikker: