PDA

Vis full versjon : Dere som har blødd og alt gikk bra...

Tiquie
19-04-2007, 17:23
Lurer bare på, dere som har blød og alt gikk bra, hvor lenge bødde dere? Og hadde dere "blodslim/klumper" i blødningene?

Kråkemor
19-04-2007, 18:28
Jeg blødde i uke 5-7. Ikke voldsomme greier, men stort sett mørkebrun utflod og av og til litt blod. Fikk ekstra UL for å sjekke, da legen var bekymret (mer enn meg :) ), men alt var bra. Har ikke blødd seinere.

Noon
19-04-2007, 18:54
Hei,

Har blødd to ganger i svangerskapet - først ca uke 6-7 (blødde noe friskt blod i nesten en uke), og deretter 3 dager i uke 11-12. Ikke koagler noen ganger, men friskt blod.

Det er ikke uvanlig med blødninger i svangerskapet, men deter lurt å sjekke hos lege, ikke minst for egen ro. Veldig vondt å ikke vite hva som skjer.

Cassidi
19-04-2007, 18:58
Da jeg blødde i mitt første svangerskap var jeg 7 uker på vei og det endte i en SA. Friskt blod må sjekkes, spotting og rosa utflod er noe annet og mer vanlig pga slimhinner som blir mer sårbare.
jeg krysser fingrene hardt for deg og at dette er uskyldig:snill:

lykke-til-klem

Desperat-endelig-gravid
20-04-2007, 13:39
1 gang jeg gikk gravid blødde jeg rikelig i over en måned. Det gikk bra. Denne gangen har jeg småblødd fra tid til annen i ny og ne. Lengste blødning varte i 6 dager. Ser ut til at det også går bra.