PDA

Vis full versjon : Endelig September

*Trixie*
01-09-2002, 12:47
:) JIPPI!!!!!!!!!!! :)

Idag er det faktisk 1. september, og jeg våkner til sol og blå himmel, og kaldt (12 grader) brrrrrr....
Siden terminen min er 2 oktober kan jeg jo skrive T-30 imorgen da. Å gosj som det nærmer seg altså. :klapp:
Sååå etter nok en natt hvor jeg ikke lenger kan telle på mine 2 hender hvor mange ganger jeg har vært våken, dels pga. doflyinga, og bekkenløsning, men også pga. den h****** influensaen jeg er så heldig å ha fått, så tror jeg at "redeinstinktet" mitt har slått til. Har arvet masse klær, så idag blir det organisering i skuffer og skap, hvis jeg orker.

Okei, ha en fortsatt super dag alle sammen. Vi nærmer oss!!!:) :) :klapp: :klapp: :findag:

Karius
01-09-2002, 19:31
Som kan skrive T-30 i morgen....*misunnelig*
Synes det er skikkelig spennende jeg nå, med tanke på at Septemberklubben er så aktiv på "symptomene" for fødsel.
De står jo formelig i kø for å begyne de nå:lol:

:findag:

Vimsen
01-09-2002, 20:58
Sukk ja.. vi står i kø....
Bare vent til det nærmer seg for dere !!! :lol:

Lykke til alle dere

klem
Vimsen T-2

Pope
02-09-2002, 13:22
*ler av vimsen* :lol: :lol:

Så deilig, Lille My! Tenk at tiden har gått så fort. Vi som startet med for ikke så lenge siden med å rope ut: ....at nå har vi kommet til 12 uker, 20 uker osv..
Og nå er de første i oktoberklubben kommet til T -..

*snufs*:leiseg: :leiseg: Blir helt rørt, jeg!

Kjedelig med den influensaen. Hører at det er flere på jobb som har fått det samme. Jeg håper jeg ikke blir smittet.

Klem fra Popsan