Vis full versjon : Halvveis!!!
:jippi:Ja, da er vi også kommet halvveis!!! 20 uker. Litt av en milepæl!!!:jippi:
Syns ikke det er lenge siden vi satt der med de to blå strekene og så på hverandre og kommenterte; "Ja, da er det bare å finne større bil og større hus!" Og nå er det i boks. Bare for Lillebror å komme!!! Eller... Han kan kanskje vente litt til da... :rødme: Men alt er iallfall klart til han kommer! Jeg har til og med satt opp sprinkelsenga på soverommet. Hihi... Men jeg venter med å re opp. Rekker jo å støve ned innen babyen kommer... :humre:
May Lise
23-04-2007, 08:53
Heisan Storken!
Kjekt å høre fra deg. Travel for tiden?
Gratulerer så mye med halvgått "løp"...:snill: Klem ML
Hihi.. Ja, litt travel... :humre: Blir vel bedre etter idag - skal legge på ei sokkellist på kjøkkenet i gamleleiligheten, så er det klart for visning i morgen. Håper vi får solgt fort!!! Er kommet helt i orden i nyhuset også, så nå er det bare å nyte livet og glede seg til lilleknøttet kommer i september.
May Lise
23-04-2007, 18:03
Storken:Hmmmm, lurer på når vi kommer "helt" i orden... Høres godt ut. I løpet av sommeren kanskje.... Nå skal bare nåværende prosjekter gjøres ferdig, så får andre prosjekter vente... bare 14 dager til termin nå.... ouæææææ. Lykke til på visning i morgen. Dette med sokkellist på kjøkkenet kjenner jeg igjen. Å liste på kjøkkenet tok oss nøyaktig 5 min eller noe slikt, og da hadde det stått uten lister i 5,5 år. KlemML
Hehe.. Det tok ikke lange tiden å kappe lista. Det gjorde vi på jobben til gubben. Men da vi var tilbake i leiligheten for å legge den på oppdaget vi at vi hadde glemt den igjen på jobben hans!!! Øøøøh... Litt hormonelle begge to under dette svangerskapet! Glemmer alt! Så den blir montert rett før visning... :humre:
Det verste var at sokkelen på det ene kjøkkenskapet brøt sammen igår også. Oi... Men vi lagde ny sokkel og satte på. Gubben mente det var skikkelig uflaks. Selv syns jeg det var hell at det hendte mens jeg var der alene - tenk om det hadde skjedd under visninga! :rødme: Hele skapet bekka nemlig!!!
Ja, 14 dager igjen!!! Da kan det skje når som helst!!! Spennende. Jeg gleder meg sånn til det er min tur... Har du alt klart til babyen, da?
May Lise
24-04-2007, 11:04
Ja, 14 dager igjen!!! Da kan det skje når som helst!!! Spennende. Jeg gleder meg sånn til det er min tur... Har du alt klart til babyen, da?
Hmmm, alt klart..... Jeg må få byttet slange i to av dekkene til vogna. Den ene stellebordskuffen må fikses. Jeg må kjøpe navlerens og neglesaks. Joda, begynner å komme i orden nå. Både vugge og seng står ferdig oppredd, klær, tepper, kluter, bleier, vippestol.... Joda, jeg har vel kontroll, he,he... Lykke til igjen med visningen. Åhhh, sånn er så spennende... Klem ML
Grattis med halvveis Storken. Lykke til på visningen. Krysser fingrene
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.