Vis full versjon : Har så mageknip.
Har hatt mageknip i to dager nå og uansett hva jeg gjør så blir det ikke bedre...
Noen som har tips?
Gjør så vondt!:leppe:
jupiter_c
26-04-2007, 21:12
antar du har prøvd biola, yughurt og "død" cola?
har du forstoppelse? for det kan gjøre himla vondt, og det føles som det sitter i magen på mange...
uansett... håper du blir bedre snart!!
antar du har prøvd biola, yughurt og "død" cola?
har du forstoppelse? for det kan gjøre himla vondt, og det føles som det sitter i magen på mange...
uansett... håper du blir bedre snart!!
Har ikke forstoppelse, derfor jeg reagerte. Kjennes ut som at noen prøver å bøye opp ribbeina mine.. Veldig ubehagelig!
Har prøvd det meste som sagt. Tilogmed å skifte stilling, men det hjelper heller ikke... :sparke:
jupiter_c
26-04-2007, 21:58
Har ikke forstoppelse, derfor jeg reagerte. Kjennes ut som at noen prøver å bøye opp ribbeina mine.. Veldig ubehagelig!
Har prøvd det meste som sagt. Tilogmed å skifte stilling, men det hjelper heller ikke... :sparke:
uff hørtes ikke noe godt ut...
men er livermoren din kommet så pass høyt opp enda?
for hos meg når jeg har gått gravid med de 2 andre så er jeg overbevist om at ribbeina mine faktisk har uvidet seg... men at de har trukket seg tilbake etter fødsel...
for det blir jo trangere over alt inni der når babyen vokser...
uff hørtes ikke noe godt ut...
men er livermoren din kommet så pass høyt opp enda?
for hos meg når jeg har gått gravid med de 2 andre så er jeg overbevist om at ribbeina mine faktisk har uvidet seg... men at de har trukket seg tilbake etter fødsel...
for det blir jo trangere over alt inni der når babyen vokser...
Jepp, har SF mål på 33cm allerede! Lurer på hvor det kommer til å ende om jeg fortsetter å vokse sånn som jeg gjør! :dåne:
Det kan være luftsmerter og det er veldig vondt.:urk:
Ikke vet jeg hvordan man skal få det til å gå over.
Til meg føles det som noe presser ribbeinene utover:noia:
Det kan være luftsmerter og det er veldig vondt.:urk:
Ikke vet jeg hvordan man skal få det til å gå over.
Til meg føles det som noe presser ribbeinene utover:noia:
Ikke luft her i magen heller... Det vet jeg at gjør SINNSYKT vondt.
Men det er ikke det jeg har. Er liksom akkurat der ribbeina deler seg, på toppen av livmora. SINNSYKT ubehagelig! :leiseg:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.