PDA

Vis full versjon : Det er så spennende å følge med Septemberklubben!

Tidl. bruker
01-09-2002, 13:54
Har dere vært innom og tittet?
Der er det mange spennende innlegg om vann som går, om jenter som blir sendt hjem igjen fra føden fordi nurket har ombestemt seg osv! Blir helt med jeg...det er så innmari spennende å følge med!!!

Og tenk at om ikke alt for lenge så driver vi også på slik med oppdateringer om :birth: og andre div. tegn til at "nå skjer det noe snart!"

Jeg er så innmari glad for å ha funnet disse sidene, de gir meg masse gleder og smarte idéer på ting jeg ikke har tenkt på selv!
Og jeg er så glad i Februargjengen....og setter stooooooooor pris på dere!! (Og det gjelder også smuglesere fra andre klubber ;))

Det blir mange "mål" vi skal igjennom, og nå er det UL som er neste målpassering (som mange har fått og skal til etterhvert!) Gleder meg til å se både bilder og lese en liten rapport fra dere!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!

:mervink: og :klem: fra Zafir 16+0

Eirill
01-09-2002, 15:02
Denne gangen blir det mest lesing i januar- og februarklubben, jeg rekker nesten ikke innom så mye annet, jeg! :)

Men jeg husker godt sist jeg var magedame på SM, jeg fulgte spent med i alle terminklubbene som lå foran oss! Og plutselig kom juni 2001, og den ene fødselsrapporten etter den andre tikket inn........ Tida flyr!

Gleder meg til fortsettelsen her i februarklubben, jeg også! :klapp:

Loppa
01-09-2002, 15:47
Hei Zafir !

Jeg følger også spent med i septemberklubben. Sitter nesten med litt skrekkblandetfryd å leser om alt det spennende som skjer.

Tiden flyr fort og om ikke så lenge er det vår tur.

Masse LYKKE TIL til deg Zafir og alle dere andre også !!!! :) :)

Klemmer fra snikleser Loppa & Lille Håp, 19+1.