Tidl. bruker
06-05-2007, 13:42
For ei uke siden var jeg og målte livmorhalsen min, pga masse kynnere. Den var helt fin, nesten 4 cm. I uke 18 fikk jeg også målt den, da var den bittelitt over 4 cm, så den minimale forskjellen er vel ganske så naturlig. Jeg har hat masse, masse kynnere i mange uker, i uke 15 ca begynte det å bli mange, kan godt ha opptil 20 per dag.
Noen ganger er det bare en bitteliten del av magen som blir hard, andre ganger blir hele magen bare litt hard, mens noen få ganger kjenner jeg det godt, magen blir steinhard og jeg får menssmerter.
Så det jeg lurer på, er om siden kynnerne ikke har hatt noen innvirkning på livmorhalsen hittil, så vil de vel sikkert ikke ha det framover heller? Noen som vet?
Er det noen som har hatt kynnere som har forkortet livmorhalsen egentlig?
Og er det først når kynnerne blir regelmessige og harde at de kan påvirke livmorhalsen? (altså når de da egentlig blir premature rier)
Hilsen ei som lurer:-) :rødme:
Noen ganger er det bare en bitteliten del av magen som blir hard, andre ganger blir hele magen bare litt hard, mens noen få ganger kjenner jeg det godt, magen blir steinhard og jeg får menssmerter.
Så det jeg lurer på, er om siden kynnerne ikke har hatt noen innvirkning på livmorhalsen hittil, så vil de vel sikkert ikke ha det framover heller? Noen som vet?
Er det noen som har hatt kynnere som har forkortet livmorhalsen egentlig?
Og er det først når kynnerne blir regelmessige og harde at de kan påvirke livmorhalsen? (altså når de da egentlig blir premature rier)
Hilsen ei som lurer:-) :rødme: