PDA

Vis full versjon : Puppene lekker.....

Tidligere bruker
01-09-2002, 18:03
våknet i natt av at lakenet var litt vått, og merket at det kom av den ene puppen. Begge puppene var kjempevonde og oppblåste.
Kommer det til å fortsette slik frem til fødselen eller?:uff:

Amadala 24+6

Tidl. bruker
01-09-2002, 20:34
Har faktisk hatt melk helt siden jeg ble gravid, men kan ikke si at det har vært så plagsomt. Kommer stort sett bare når jeg klemmer litt på dem.

En annen ting jeg har merket, som er litt rart:???: er at i perioder hvor jeg har hatt mer sex enn vanlig så får jeg også mer melk i puppene. Noen andre som har erfart dette? Det har sikkert med at samboer koser og kysser på de slik at kroppen tror det er en baby som ammer... Hvertfall utrolig rart hvordan kroppen fungerer, er helt imponert jeg altså:p

Tigris
02-09-2002, 00:01
Melkproduksjonen har startet her oxo...:p

Er ikke noe plagsomt siden det bare kommer hvis jeg klemmer litt.

Ble kjempe overasket da jeg merket dette i forrige uke. Synes det er kjempe rart, selv om det ikke er rart i det hele tatt!:latter:

Steinbukk
02-09-2002, 12:39
Mine har gjort dette nå de siste 6-7 ukene, og jeg begynner å bli skikkelig lei! Ca fra da jeg kjente de første bevegelsene fra :baby:

Jordmor syntes det var kjempestas at det kom så tidlig, og mente at jeg kom til å få masse masse melk....hyggelig det da, men de kunne vel ventet noen uker/måneder.

Her drypper det ikke bare :gal2: noen ganger renner det også.
Synes det er ekkelt å skulle ha kos med sambo, må jo ha kos med BH og det er jo ikke noe gøy :blush:

Ja ja, får vævre glad de viser at de vet hva de skal brukes til om ikke så lenge. HAdde vel vært værre å hatt forlite melk når den lille kommer.

Klemz fra Steinbukk & :baby: 23+6 (UL 23+1)

Karianne
02-09-2002, 14:06
Ikke fritt for at det lekker av brystene mine også.
Har vel pågått i en mnd nå. Har merket meg at det lekker mest når det er varmt i været, eller jeg er varm. Ikke noe plagsomt, men jeg kan ikke gå i stramme topper uten BH lenger, da blir det flekker..

Er i grunnen overasket over hvor mye brystene mine har forandret seg allerede, de er blitt mega store!! for ikke å snakke om tunge.. Er i hvertfall en som setter pris på det ;)Gubben.

MonicaO
02-09-2002, 16:10
Ser ikke ut til å ha noe melk jeg. Klemmer og klemmer men ser ingenting :(
Håper jeg får det snart, blir så lett bekymret vet dere. Hva om jeg ikke får til å amme? Burde det lekke nå?

Kikkan
02-09-2002, 21:06
Puppene mine lekker også av og til. Men ikke så ofte, å ikke så mye. (Heldigvis!) Men det pleier å være noen små melkeflekker i bh-n når jeg tar den av... Enda så lenge er det ikke plagsomt i allfall. :) Syns egentlig at det er greit å få sett at kroppen fungerer som den skal. :)

Tigris
02-09-2002, 22:19
Dette er veldig individuelt. Mange får ikke "melk" før helt på slutten...;)

Hermine
03-09-2002, 00:19
Ingen lekkasje her.
Hos meg har melka kommet etter fødselen de to første gangene, men det førte ikke til noen problemer med ammingen.
Så lekkasje på forhånd er ikke noe "must", kanskje mere en hyggelig påminnelse om hva som er i vente...?

koala
03-09-2002, 14:26
Her har det dryppet litt i tre fire uker allerede. Mest når vi har hatt sex/egenkos. Merker at kanalene stopper seg litt til liksom av størknet melk og brystvortene blir da litt ømme. Men det er ikke plagsomt ennå. Var veldig sårt når det var så varmt, da gikk jeg med ammekopper for at vortene skulle få luft inni bh. Det så litt rart ut i stramme topper, men var deilig. Kan anbefales (fås på apoteket).
Koala 25+1

Snehvit
03-09-2002, 16:06
Mine er heldigvis helt tørrlagte ennå! De har ikke vokst så mye heller, så det er nok kanskje derfor?

Lover at jeg kan trenge de gode råd som finnes på område lekkasje når det evt. skulle oppstå. Synes ikke det høres spesielt tiltalende ut å konstant gå med to våre flekker på genseren.

Klem Snehvit