PDA

Vis full versjon : hvor lenge.

Uregistrert
17-05-2007, 22:40
hvor lenge holder dere graviditet hemmelig?
nå er jeg 7uker på vei... hadde en blødning i forige uke,dro til sykehuset ,fikk vite at jeg hadde hatt en spontanabort på 1foster... men var 1levende foster igjen.atlså det hadde vært to. pg av dette at d først var to,og at jeg er ganske slank så viiiiises det at jeg er gravid. sliter nå med og skjule det. sist svangerskap var ikke magen min så stor før jeg var i 4mnd.. dongribuksene går ikke igjen lengre.. så er skikkelig vanskelig og holde det hemmelig for alle?noen venner og familie vet det da...som jeg stoler på.

Rory
18-05-2007, 12:31
Jeg har planer om å fortelle det til min familie når jeg er nesten 8 uker på vei (for å ha muligheten til å si det face-to-face) og familien til mannen uken etter.. Og når de vet det så tar jeg det nok litt etter litt når det passer seg.

Asti
22-05-2007, 13:06
Sist jeg var gravid sa vi det til nærmeste familie (foreldre, søsken, venner) når jeg var ca 8 uker på vei. Da hadde jeg vært til tidlig UL, og fått vite at alt stod bra til....

Denne gangen vet jeg ikke helt. Har sagt det til mine foreldre....fordi jeg er så ofte hos dem, at de hadde merka det uansett. De hjelper meg også med å passe :storebr: slik at jeg får kvilt meg litt på sofaen.... :snill:

Jeg kommer til å gå på tidlig UL denne gangen også...men har på en måte lyst til å holde det litt mer for meg selv denne gangen. Ikke gå ut så tidlig....kjenne litt på det selv, og ha det litt alene før jeg blir «allemannseie».....

.....får bare håpe :mann: er enig med meg i det....hehe.....