Vis full versjon : Nammelinam!!!
Endelig er høsten her!! Var iskaldt i huset da jeg stod opp i morges. Og nå skal vi spise høstens første fårikål!!!!! Elsker høsten jeg!!!! :Fin Dag:
Håh, nå fikk jeg lyst på fårikål, nå! :nam:
Fårikål og krabbe (ikke sammen da!;) ) er det beste jeg får denne årstiden! :)
Kos dere med fårikål og høsten. Selv liker jeg ikke fårikål, men priser høsten hjertlig velkommen:)
Tidl. bruker
02-09-2002, 00:32
Eeeeeeelsker fårikål...men det gjør absolutt ikke Zafirmannen :( Han tåler ikke lukta engang!
Heldigvis har jeg en snill mamma som lager det til meg når jeg kommer på besøk ;)
Og denne gangen setter jeg stor pris på høsten, har egentlig aldri likt høst noe særlig fordi den minner meg på at sommervarmen er over. Nå kan ikke vinteren komme fort nok syns jeg (og til at vi har våre små i armene :))
Klem fra Zafir 16+0
nja, tror jeg holder meg til raspeballer jeg! ;)
Jeg gleder meg til høsten kommer ordentelig jeg også...da vil jeg ikke ha fårikål, for det liker ikke jeg og ikke sambo heller, men en skikkelig hjemmelaget grønnsakssuppe, NAM NAM. Det er det beste jeg vet.
Gleder meg til gradestokken kryper nedover jeg nå og fyre i peisen og se magen vokse og kose oss inne i varmen..
:findag:
Hei Sheila....
Må si meg enig me deg der altså...Fårikål er rågodt...
Hjemme hos oss er alle glad i høsten...
Min mann jakter sammen med vår lille dachs, Anton...
Var i skogen i går for å lete etter litt sopp,men var nok litt opptimistisk...Har vært altfor lite nedbør den siste tiden...
Ellers er jeg ille glad for at varmen slipper taket, og at mørke høstkvelder gjør det ille koselig hjemme....
Hilsen tjorven og knøttet (18+3)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.