Vis full versjon : Noe som heter fødsels søvn?
leggern her også jeg.
Jeg har sovet i hele natt, våknet i 7 tiden for å gå å legge meg på sofaen. Sov der til kl ble 12, våkna opp i 1,5 t for å sovne igjen, våknet såvidt i 3 tiden for å flytte meg tilbake til senga for å sove enda mer. Nå har jeg nettopp stått opp, men vil gjerne sove enda mer.
Er det noe som heter fødsels søvn? sikkert ikke men det hadde vært greit om det var det.
Har ikke hatt behov for å sove så mye noen gang.
Har jeg aldri hørt om, men kan jo være at kroppen henter seg inn og gjør seg klar, Thea. :klem: Håper du kommer igang snart da. Synes du skal sove det du føler du trenger jeg. :nikker:
Ikke vet jeg, men noe skjedde natten før jeg fødte sist! Jeg sov hele natten fra fredagen til lørdagen og fødte snuppa på søndagen. Det var den første natten jeg hadde sovet rundt siden jeg ble gravid, husker at jeg bemerket det til ei venninne...
Lykke til med fødselen!
Har jeg aldri hørt om, men kan jo være at kroppen henter seg inn og gjør seg klar, Thea. :klem: Håper du kommer igang snart da. Synes du skal sove det du føler du trenger jeg. :nikker:
Takk for svar Harmony. :klem:
Skjønner ikke hvorfor jeg må sove sånn, har ikke gjort noenting for å skulle være så trøtt.
Håper jeg snart kommer igang jeg og.
Du er jo høygravid, vennen.... Slitsomt nok i seg selv det, vet du. :nikker:
Ja det er sant. Håper jeg kommer igang snart, kjedelig å sitte her med 2 cm åpning (var det på onsdag ivertfall), proppløs og en glidemiddelfabrikk i underlivet:rødme:.
Lykkeliten
20-05-2007, 17:56
Jeg sov aldri så godt hele svangerskapet som den siste natta før jeg fødte. Jeg som hadde vært oppe for noe som føltes som en million tisseturer de siste 6 ukene, våknet ikke før klokka halv 4. Ganske paff over at jeg hadde sovet så mange timer. 10 min etter startet fødselen. ;)
Skal se det ikke er mange dagene før du har babyen i armene. :elsker:
Lykke til. :blomst:
Jeg husker ikke hvordan jeg sov natten før poden kom, men dagen før var jeg urtrøtt og trengte masse hvile og søvn.
Jeg husker ikke hvordan jeg sov natten før poden kom, men dagen før var jeg urtrøtt og trengte masse hvile og søvn.
Det er sånn jeg føler meg nå, urtrøtt vil bare sove. Håper det er fødesøvn jeg har.
Tigermamma
20-05-2007, 19:55
Lykke til med fødsel snart. Kanskje det er kroppen sin måte å hente krefter på :)
Kråkemor
20-05-2007, 20:07
Jeg hørte i dag om ei som hadde fått 3 barn. Hver gang hadde hun sovet i nesten et døgn før fødselen startet. Da tredjemann kom reiste hun til sykehuset og insisterte på at hun skulle føde, til tross for mangel på både rier og vannavgang. De tok henne først ikke alvorlig, men få timer etterpå var ungen ute.
Så for noen er det nok en oppladning før den store styrkeprøven! :)
Jeg sov MYE siste døgnet før jeg fødte. Lykke til! :humre:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.