PDA

Vis full versjon : Sopp

jsv
20-05-2007, 22:37
OK nå klikker jeg snart.
Har fått sopp, og gruer meg til turen på apoteket i morgen tidlig, men pytt i det. Hvor lang tid tar det før en kjenner noe effekt av en canestenkur? Symptomlindring? For nå er jeg på randen av galskap her.
Og ganske :gaah: fordi jeg ikke skjønte tidligere sånn at jeg kunne kommet meg på apoteket i går allerede:stønn:

Noen kjerringråd som kan hjelpe og lindre? Kan jeg kline på min sønns rumpesalve kanskje? Hvordan i himmelens navn skal jeg klare å sove i natt med dette gående?:dåne::urk:

Og kan infeksjonen skade spiren min?:shock::vetikke:

Bella24
21-05-2007, 11:36
Er nok bakteriefloraen din som er på villspor pga graviditeten. Helt normalt. Jeg var selv masse plaget i forrige svangerskap, og kjenner at det er i emning nå også. Det er ikke skadelig for fosteret, men veldig ubehagelig for deg. Så få deg en kur du. Hvis du kjøper den kuren med en vagitorie og krem, så kjenner du effekten ganske fort. Jeg har ofte følt meg bedre i løpet av timer og iallefall en dag.

jsv
21-05-2007, 15:26
Takk for svar.

Det har ikke noe å si hvor normalt dette er. Har aldri hatt det før og rødma kledelig allerede på tur til apoteket i dag tidlig:rødme: :sparke: