PDA

Vis full versjon : Litt pinlig dette..

høna
20-02-2003, 01:17
Jeg lurer på om noen andre har fått problem med akner/kviser??? Jeg har de siste ukene fått så mange store, vonde på ryggen spesielt:blush: , og nå har jeg jammen fått hovne lymekjertler i hele nakken....lurer på om det har noen sammenheng???

Har en venninne som fikk mange stor kviser på brystet, og så oppdaget hun en "kul" på halsen og gikk til legen. Han mente det kom av kvisene, at hun hadde en slags betennelse og ble satt på en lavdose men lengre antibiotikakur. Har noen tilsvarende erfaring???:???:

Happy
20-02-2003, 13:01
Omtrendt i det samme som jeg testea to blå, så skvatt kvisene frem igjen:sint: . Og jeg sitter fremdeles her med masse kviser. Siden jeg var svært så plaga med dette i puberteten, var gleden stor når de forsvandt og desto mer ergelig at jeg må plages med dette når jeg er gravid...

Men jeg har forstått at dette ikke er noe uvanlig problem!

LineM
20-02-2003, 13:18
Har heldigvis fått færre og færre av dem, men de spratt frem på de merkverdige steder. Og jeg har aldri hatt noe særlig med kviser før, men i svangerskapet kom de frem.

På ryggen, brystet, i panna...

Fikk også lettere hovne lymfekjertler, men de forsvant ganske fort uten noe medikamenter.

Clerasil har kommet med en liten dings som faktisk fungerer godt mot kviser. Den ser ut som en liten leppepommade, og har fungert på meg i alle fall. Ellers fikk jeg samboeren til å bruke ansiktsvask på ryggen og andre steder, slik at det ble holdt tlitt i sjakk, de kvisene som poppet frem over alt.

Miriam
24-02-2003, 14:26
Både jeg og flere av venninnene mine fikk kviser i første del av svangerskapet, men det sluttet etter ca 3 mnd, og huden ble kjempefin.
Håper dine forsvinner også,