Vis full versjon : På jakt etter vogn -trenger hjelp!
Steinbukk
01-09-2002, 20:47
Hei
Vi (elelr jeg!) har bestemt at vi skal ha DUO vogn, da jeg synes bagene på alle kombiene er så trange.
Sambo vil gjerne ha bære-bag i tillegg.
Nå har både jeg og mamma sett en duo-vogn m/bærebag....ett eller annet sted. Dumme oss har jo ikke skrevet ned noe navn.
Trenger hjelp til å finne merker/typer/navn på vogner som er DUO og har bærebag i tillegg. Den vi så var sort....(så den ikke sammen)
Vil også ha vogn med netingkurv under vogna. Noen med tips eller erfaring?
Klemmer fra Stenbukk & :baby: 23+5 (UL 23+0)
Kanutten
01-09-2002, 23:56
Hei!!
Vi har kjøpt oss Emmajunga duo vogn. Og den har bærebag, du må bare ta av kallasjen og så har du en flott bærebag. Vi fikk full demostrasjon når vi kjøpte vogna vår. Og vi er kjempe fornøyd med at vi kjøpte den. Den står og venter på at vårt lille nurk skal bli født, og bli lagt i den.. Gleder oss stort til lange turer med vogna..
Kjøp en Emmajunga vogn, litt dyr kanskje.. Men jeg tør og si at det er veldig bra kvalitet. Koster kr 6000,- i Norge.. Vi fikk den får 4300 dkr i danmark i sommer..
klem
kanutten og :baby: som kommer i des..
Jepp, enig med kanutten...
Emmaljunga Duo har oxo bærebag. Store, praktiske remer på bagen som kan tas av. Jeg SKAL kjøpe en sånn vogn.
Koster litt over 6000,- i Norge faktisk.. (6300,- i Trondheim)Kjempe dyrt, men vi skal dre til sverige og kjøpe. Da blir det ca 5100,- Nkr for den..
Kan bare slenge meg på de forrige innleggene, jeg;)
Emmaljunga er helt suveren! :klapp:
Gleder meg til å finne frem dypvogna igjen, om en stund..:baby:
Steinbukk
02-09-2002, 13:27
Hei
Men er denne bagen inni vogna liksom og ikke selve vogna?
:???: :???: :???:
Har sett mange duo-vogner som har bære håndtak og kan(!) brukes som bære bag...men den vogna jeg leter etter har en slik bag inni selve duo-bagen.
En liten bag med egen kalesj inni selve vogna...
Klem fra Steinbukk, som skal ut på jakt etter jobb, bare hofta/rompa ikke streiker :(
Kanutten
02-09-2002, 18:33
Nei!! Det har den ikke. Skal du ha en slik type, så må du kjøpe en kombi vogn. Det er liksom det som er forskjell på duo og kombi vogna. Du må løsne hele øverste delen for å få av bag vogna. Det som er fint med den, er at dyp vogna blir større, dessuten blir selve vogna mindre når du bytter ut dyp vogna med sitte delen.. Men dette er jo smak og behag da. Men det er svært enkelt og få av bærbagen.. bare to grep og den er av.. Duo vogna er kjempe smart spør du meg.
Klem
kanutten
Er det denne du er på jakt etter?
http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/Q1015896150/_35522902/LS64-67-00B0769E201546/#largeimage
:vink: Noni og :baby: Bitteliten (29+1)
Ellers kan man vel kjøpe slike softbags løse og putte inn i en duovogn?
Koala 25+1
Heisann!
Jeg har sett sånn vogn. De har faktisk 2 stykker en i sort og en i marine på briobutikken på lillestrøm city.
Dra og se der.
Lillema&:baby: 13+6
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.