Vis full versjon : Brunaktig utflod i uke 20
Tidl. bruker
28-05-2007, 14:57
Oppdaget nå nettopp at utfloden min var helt brunaktig, Akkurat som om det er blod i den..
Jeg er ca i uke 20 nå, har prøvd å ringe ullevål, men ingen tar tlf der.
Noen som vet hva dette kan være?
Jeg kjenner liv i magen, men har litt vondt som om begynnelse på mensen..
Huff er livredd jeg nå.
hei
først vil jeg gi deg en :klemme:, dette er helt sikkert ikke noe å uroe seg for. Slimhinnene er følsomme og blør lett i svangerskapet. Har du hatt sex nylig kan dette være en forklaring:snill:
Men blødninger i svangerskapet skal alltid sjekkes sier min lege, så selv om jeg vet det er delte meninger om det - er det alltid bedre m en sjekk for mye enn for lite, om ikke annet bare for å berolige deg! babyen din har det ikke bra om du er stressa og engstelig. Jeg ville fortsatt å ringe føden, der må du nå få svar før el seinere - de skal jo alltid ha beredskapen klar:snill: Og tro meg; de syns IKKE det er dumt at du kommer til en sjekk, det er det som er jobben dems - å ta vare på deg og den lille:snill::snill: Får du ikke tak i dem så ring legen/Jm i morra og be om en sjekk, de tar deg helt sikkert inn på dagen, fortell dem du er engstelig - da opplever iallefall jeg å bli tatt på alvor.
masse lyke til!
Du må få tak på noen for en sjekk! Imens: ta det med ro, ligg å hvil deg.
Vi er ingen leger/jm her inne (flesteparten iallefall) så du må undersøkes av de som kan dette her.
Krysser fingre for at alt er heelt uskyldig!! :snill:
Tidl. bruker
28-05-2007, 18:40
Omsider fikk jeg tak i jordmor på føden.. Ble ganske så beroliget etter å ha snakket med de.
Utfloden er helt fin nå, ikke antydning til noe annet. Jeg kjenner også spark innimellom så jeg tror selv at alt er bra med babyen, men skal uansett gi beskjed til min lege i morgen om dette.
Tusen takk for støtten!
Det var godt å høre!! :klem:
Sitronsøt
28-05-2007, 20:13
Så godt at du ble beroliget, Tonjemor! :klemme: Det er ikke mye godt å gå rundt og engste seg, nei!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.