PDA

Vis full versjon : Sliten...

Min@
01-06-2007, 21:48
Hei!!

Kommer kanskje med et litt dumt spm. men har sett igjennom innleggene her, og finner ikke det jeg leter etter. Jeg lurer faktisk på om det er vanlig å være så sliten (svært lite energi) i beg. av svangerskapet? Vet at trøttheten er helt normal, men er litt skeptisk til denne "slitenheten"....er det noe glt med meg?

Håper noen har et svar på dette...:snill:

Emilia
01-06-2007, 21:55
Har du fått målt jernlageret ditt? Det høres nemlig ut som det jeg var ute for rett etter påske. Så nå har jeg tatt jern i over en mnd og begynner å komme ovenpå igjen, endelig.

Chrissa87
01-06-2007, 21:58
Jeg også har følt meg veldig sliten tidligere i svangerskapet:trett: Nå er jeg 20 uker på vei og har bare for noen få uker siden begynt å få tilbake energien igjen:jippi: Men det går mye opp og ned. Tror ikke det er noe uvanlig altså:snill:

Nova
01-06-2007, 22:02
Det var ikke uvanlig at jeg lå rett ut på sofaen eller i senga fra jeg kom hjem fra jobb og helt til jeg gikk og la meg de første ukene.

harmony
01-06-2007, 22:03
Det er nok veldig vanlig å være trøtt, matt og utslitt ja... både i starten og i slutten av svangerskapet.

Min@
01-06-2007, 22:06
Tusen takk for raske og gode svar jenter:) Godt å ha noen å spørre. Jeg hadde lavt jernlager sist svangerskap (hadde helt glemt det).Så kanskje det er det denne gangen også...skal få målt det snarest mulig!