PDA

Vis full versjon : Blødninger over lang tid....

Emilia
06-06-2007, 22:47
...er det noen som har/har hatt det?
Og det har gått bra? Og om dere evt. har fått vite en grunn til langvarige blødninger?

Jeg har nå blødd i 6 uker i morgen. Ikke hele tiden, men hver dag. Som oftest er det mest på morgenen første gang jeg er på do, så avtar det utover dagen, og enkelte kvelder kan det være helt borte. Var jo på flere UL først, så liv for tre uker siden, og da sa legen at dette går bra, snakkes på ordinær UL Så da har jeg ikke fått noen oppfølging på det, og lurer så klart på om alt er bra. Så nå trenger jeg rett og slett å bare få høre om andre som har hatt det slik, og om dere fikk noen logisk forklaring.....

camisa
13-06-2007, 19:34
Hei emilia

Jeg var plaget med blødninger de første 3 mnd. Har hatt to kraftige styrtblødninger etterfulgt av brun/svart utflod. Første gangen det skjedde (var da i uke 6) var jeg sikker på at jeg aborterte, men UL viste et bankende hjerte! :-) Legen så samtidig flere blodansamlinger i livmoren; både nye og gamle! Hun sa at jeg ville fortsette å blø en stund, men at det ikke var noen fare for fosteret! Jeg ble derfor ikke like bekymret da jeg hadde styrtblødning nr 2! UL i uke 11 viste et aktivt foster, men fortsatt var det litt gammelt blod i livmoren! Så jeg spottet frem til uke 12 ca. Nå har det heldigvis gitt seg! Hadde ingen smerter i forbindelse med blødningene! Så i mitt tilfelle gikk alt heldgvis bra! Er nå i uke 14!

Håper blødningene dine gir seg! Det er en stor påkjenning å bekymre seg hele tiden! Det vet jeg alt om!

Lykke til! (",) klem