Zelda
02-09-2002, 01:12
Ja så ville ikke frøet være hos meg lenger. Begynte med brunlig utflod på onsdag og ble skikkelig deppa. Torsdag morgen var jeg hos legen når han åpnet og fikk time med en gang siden vi skulle reise til Budapest noen timer senere. Han sjekket meg og så flere sår/irritasjoner på livmoren rundt mormunnen. Dette er visst ganske vanlig så jeg fikk lov til å reise til Budapest. Kjørte lykkelig hjem til min kjære og fortalte at han skulle bli pappa igjen alikevel, ingen SA på gang ifølge legen. Reiste av gårde, men om kvelden begynte jeg å blø friskt blod :( Ringte legen om morningen fra Budapest, og fikk beskjed om at da var det nok en SA på gang, for de sårene skal ikke blø slik.
Så som dere skjønner så ble ikke denne ferien det store høydepunktet som jeg hadde gleda meg slik til. Jeg fikk heldigvis ikke noen smerter, har bare hatt en litt kraftigere mens. Nå er vi hjemme igjen, og først nå har liksom tomheten kommet:leiseg:. Selv om Frøet ikke var planlagt så var det blitt inderlig ønsket.
Vil bare ønske dere andre lykke til fremover, så skal jeg prøve å komme etter om noen måneder.
Klem fra Zelda
Så som dere skjønner så ble ikke denne ferien det store høydepunktet som jeg hadde gleda meg slik til. Jeg fikk heldigvis ikke noen smerter, har bare hatt en litt kraftigere mens. Nå er vi hjemme igjen, og først nå har liksom tomheten kommet:leiseg:. Selv om Frøet ikke var planlagt så var det blitt inderlig ønsket.
Vil bare ønske dere andre lykke til fremover, så skal jeg prøve å komme etter om noen måneder.
Klem fra Zelda