Vis full versjon : bekkenløsning tiiidlig??
hvor tidlig fikk dere bekkenløsning??
Jeg tror jeg må være gal , men idag kjenner jeg smertene som jeg hadde sist svangerskap, altså bekkenløsningen komme allerde nå...??:stønn: er jo bare 5-6 uker på vei.. er det mulig da??
BORT MED SEG....
fikk bekkenløsning konstantert allerede i uke 14 sist gang, og når det skal være sakt så er det jo bare 4 mnd siden fødselen, så 2 tette graviditer kan vel bli tøfft for kroppen kan jeg tenke meg
€Twibees€
09-06-2007, 12:53
Det er slett ikke umulig nei! Vet om noen som visste de var gravide før positiv test, rett og slett fordi bekkenet begynte å krangle (som under svangerskap).
Jeg har slitt med bekkenet siden uke 13, og fikk beskjed av legen at det ikke var umulig siden bekkenløsning er hormonrelatert (jeg går med to og har større hormon konsentrasjon).
I og med du har hatt dette før, kjenner du igjen symptomene og jeg mener du kan stole på det. Da vet du også hva som gir deg mer smerter og hva du bør / bør ikke gjøre!
jepp..
var det jeg kom på jeg også , at bekkenløsning er hormonellt... stråler nedover ene foten og det er skikkelig ubehagli...
vet hva jeg skal gjøre ja.. får ta med en tur til legen vis det blir verre og få ny henvisning til fysio.. det var det eneste som hjalp sist..
hjelpes meg, håper det stopper litt opp... ikke så veldig lett og vaske(jobber som vasker) når jeg har så ondt i ryggen og ene foten nei...
Tidl. bruker
09-06-2007, 21:11
I 2. svangerskap fikk jeg bekkeløsningssymptomene før jeg testet positivt (testet rundt uke 6-7, så jeg fikk disse smertene rundt uke 4-5)
Så da, det er desverre mulig
Fikk vondt fra uke 8 i dette svangerskapet (uke 14 første gang), men fikk bremset utviklingen litt med tilrettelegging på jobb og mye hjelp i heimen (begrense tunge løft mest mulig er et godt sted å starte).
Lykke til, håper bekkenet ditt holder seg stabilt og du slipper store plager :klemme:
Mine bekkensmerter begynte da jeg var 10 DPO, da jeg ventet lillebror. jeg ante ikke at jeg var gravid. Bekkenet kranglet en del frem til midtveis i svangerskapet. Da ble bekkenløsningen invalidiserende.
Klompen - snart 4 i rosa
10-06-2007, 02:56
Har hørt om flere som har fått bekkenplager veldig tidlig i svangerskapet.
Jeg fikk også bekkenløsning nokså tidlig denne gangen. Det har kommet tidligere og blitt verre for hvert svangerskap...:urk:
Denne gangen ble jeg sykemeldt i uke 19. Jobbet i hjemmesykepleien og kunne ikke utføre mitt vanlige arbeid. :sparke:
Etter å ha vært fullt sykemeldt i 1 mnd. gikk jeg over i gradert stilling, og satt med kontorarbeid frem til vikariatet gikk ut i mai.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.