Vis full versjon : Dere kloke flergangsfødende!
Nå føler jeg at jeg trenger litt hjelp fra dere. Har siden i går kveld vært en del plaget med menssmerter i korsryggen og litt i magen. Har vel i grunn ikke brydd meg så veldig mye, men i stad når jeg snakket med min mor ble hun bekymret for at det kunne være mase veer og da vet dere fikk jo jeg litt panikk kan man jo si. Er så absolutt ikke klar til noe enda jeg. Venter med glede i ti uker til altså. Men kan dere kloke damer si meg om jeg bør bekymre meg så pass at jeg ringer legen i morgen hvis det ikke gir seg eller er dette normalt slik at jeg bare kan ta det helt med ro??????
Jeg er flergangsfødende, men om jeg er så klok det vet jeg ikke...........
Det jeg vet er at det er bedre å ringe en gang for mye enn en for lite så i din situasjon hadde jeg definitivt ringt.
Lykke til, håper du holder på nurket ditt i 10 uker til.
:klem: Noni og :baby: Bitteliten (29+1)
Henger meg på Det Noni sier over her. Bedre med en telefon for mye enn en for lite dersom du er bekymret!
Smertene i korsryggen kan høres ut som begynnende bekkenløsning eller rett og slett belastningsvondt. Murrer i ryggen her også dersom jeg er sliten.
Maserier skal ikke gjøre vondt, ubehagelige er de men de skal ikke være smertefulle. Er de det tar du en telefon til legen din!
Masse lykke til, la meg få høre hvordan det går da!?
Takk for svar. det har bedret seg litt i dag, men jeg skal ikke gjør så veldig mye før det begynner å murre. Så jeg tror nok at det er ryggen som ikke vil spille helt på lag og det er jo den godt kjent for å ikke gjør når det gjelder meg. Har mye rygg plager til vanlig selv om jeg har vært veldig fin så langt i svangerskapet. Skal ta en tur i svømmehallen i ettermidag og det tror jeg skal gjøre litt godt. Ellers så ville ikke fysioterapeuten kalle det bekkenløsning men bekkenplager. Skal til jordmor på onsdag så hvis det ikke blir like vondt som det var i går så drøyer jeg til da.
Nok en gang tusen takk for svar
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.