PDA

Vis full versjon : Sex og blod

Ung Frue
21-02-2003, 11:32
Hei!

I dag føler jeg meg masete. Men om dere også mener det så bare overse dette og ikke svar :p

I dag morges så hadde vi endelig sex. Jeg kunne ikke motstå fra mange dager uten at mannen ville. Etter at vi var ferdig så kom det litt blod. Kan dette være normalt. Er jo redd for å miste da. Har jo mista tre ganger. Skulle hatt mensen i går, men kom ikke så jeg håper jo at det går bra denne gangen da. Men jeg ble jo urolig da jeg fikk se litt blod i stad. Men er det normalt? Tror jeg har lest noe om dette tidligere, men kan ikke finne det igjen. Lurer derfor på om noen GIDDER :gal2: å svare meg. Får ikke legekontakt før mandg og har da gyn time på kvelden. Håper jo at dette går bra. Noen forhåndsregler jeg burde ta ved blod? Noen sier å ta det rolig og andre mener dette ikke har noe å si. Kan dere belyse dette for meg :???:

På forhånd takk :blush:

:findag:

Tidl. bruker
21-02-2003, 11:52
Jeg tror det er veldig vanlig at man kan begynne å blø litt etter sex når man er gravid. Det er vansklig å svare på i ditt tilfelle om det er sex eller forsinket mens som gjør at du blør. Hvordan er blødningen i forhold til vanlig mens? Sist jeg var gravid hadde jeg en blødning etter sex, og det ga seg ganske fort. Jeg tror at en abort fører med seg en del blod, og smerter.

Vet ikke om du ble noe klokere jeg. Jeg har aldri hatt en abort, så på det området er jeg til lite hjelp.

Lykke til! Håper spiren din klorer seg fast denne gangen.

Ung Frue
21-02-2003, 12:48
Jeg hadde liksom bare LITT blod etter samleie med en gang. Kom ikke noe mer i det hele tatt. Ligner ikke mens for meg. Jeg heller vel til at det er på grunn av sex da. Håper og tror vet du. Det ligner i allefall ingen vanlig mens eller abort så langt. Så jeg klorer meg til håpet :p om at :baby: klorer seg fast denne gangen. Godt å få høre andres erfaringer da.

Tiden flyr
21-02-2003, 12:50
Tror du kan slappe av, jeg

Jeg blør også litt etter sex, hos meg kommer det av at jeg har en såkalt "rød flekk" på livmortappen: Dvs. at det er en flekk på livmortappen som består av samme type slimhinne som er på innsida av livmora, og ikke den typen som egentlig skal være i skjeden. Denne slimhinna er litt ømfintlig og kan blø ved berøring, men det er helt ufarlig og smertefritt.
Ellers er det vanlig å blø litt i den perioden man skulle hatt mensen i begynnelsen av svangerskapet.

Er du usikker, kontakt lege.

karo
21-02-2003, 12:55
jeg har også blødd litt etter sex noen ganger. Tror det er veldig normalt, selv om vi selvfølgelig helst ikke vil se blod når vi er gravide. Lykke til.

agre
21-02-2003, 14:08
Det har skjedd for meg også, slik du beskriver det. Tror det skyldes at slimhinnene er mye mer sensible nå når man er gravid.

Lykke til!

Meg
21-02-2003, 15:30
Jeg blødde friskt blod etter sex, rundt akkurat da jeg skulle hatt mensen. Trodde jeg fikk mensen jeg, siden bebs ikke var planlagt forventet jeg ikke noe annet. Men det gikk bra for min del, nå er jeg snart fødeklar.