PDA

Vis full versjon : Sessa skal på UL 2/9

Sessa
02-09-2002, 02:44
Åhhh som jeg gleder meg til i morgen. Har time kl 14.30 på Ullvål. Sessamannen skal være med, og i kveld går han rundt med stjerner i øynene. Vi har nemlig fått pusset opp det rommet som skal bli barnerommet nå i helgen, og det ble SÅÅÅ fint!! :klapp:

Han gleder seg like mye som meg, og går og stryker og nusser meg på magen nesten hver gang han går forbi meg :hjerter: Han er en sånn herlig mann! :nuss

Håper vi får greie på kjønnet i morgen.. Men det er ikke det viktigste i alle fall.

Nattakos fra en spent og ivrig Sessamor !!!!18+0!!!! i morgen :D

Poona
02-09-2002, 03:12
Heisann Sessa...

Kan tenke meg at du gleder deg ja.... Rart å se hvor stor babyen er blitt siden sist du var på UL...

Må si jeg er spent på din UL jeg også, ikke minst pga. terminen..

Uansett; Lykke til i morgen!!!

Stor klem fra

Allimac
02-09-2002, 04:09
Så gøyt da! :) Det blir vel spennende, lykke til! Vi skal på tirsdag, er spent som bare det!! :p

Beate
02-09-2002, 11:05
Lykke til idag, Sessa!

Hennie
02-09-2002, 11:37
Lykke til Sessa.

Det høres kjempegøy ut. Gleder meg til å høre hvordan det gikk.

Selv skal jeg om 10 dager, jippi!!

:klapp:

:findag:

Tidl. bruker
02-09-2002, 13:11
E virkelig spennende. Jeg var selv på fredag.... helt herlig. Vi fikk masse bilda, skal lime dem inn i albumet med en gang.

Du må komme med rapport etterpå!!

anita
02-09-2002, 15:17
Kjempe gøy med ul.

Gleder meg til ul-rapport.

Tidl. bruker
02-09-2002, 17:48
Du er vel der inne akkurat nå og ser på lille knøttet :)

Lykke til, jeg venter også spent på rapport!

Klem fraZafir 16+1

Pelen
02-09-2002, 17:52
Venter og venter på rapport!

Klem Pelen 16+0

Sessa
02-09-2002, 19:01
HEISANN JENTENE MINE!!! :vink:

Ja, da var jeg tilbake fra ultralyd. Må først si at det var en fantastisk opplevelse, og dere bør glede dere (til dere som ikke har vært ennå)

Kom inn i rommet og la meg ned på benken. Fikk kald gele på magen og så satte hun i gang med "baby-forskning". Både jeg og Sessamannen satt og gliste fra øre til øre da vi fikk se vårt lille under. Helt utrolig at det var en liten baby der inne. Jordmor sa at alt så helt fint ut :klapp: Terminen ble ikke flyttet i det hele tatt!!!!! Ellers så spurte vi om hun kunne se kjønnet, og hun mente det så ut som det var en liten GUTT der inne :hjerter:

Da finnes det nok et bevis for at TCOYF virker, og at symptomer i svangerskapet er helt tilfeldig. (Så sant det er en gutt som kommer ut ;)) Jeg har jo nemlig hatt DEN kvalmen og hjertelyd indikerte på jente (160)... Ultralyd bildet blir lagt ut så fort jeg får Sessamannen til å scanne det :D

Vel, ellers så tror jeg nok at lille Bebis sov - For JM måtte flere ganger dytte litt i magen for at han skulle ligge litt bedre. Men da han våknet, sparket og veivet han litt med armene og la seg bedre til rette (akkurat som både jeg og sambo gjør når vi sover) Hahahaha!!!!

Men nå skal jeg feire dagen med min kjære sambo :hjerter: og skal en tur til blivende farmor senere idag! :findag:

:vink: 18+0!!

Pelen
02-09-2002, 20:36
Kos!!! å få se den lille! Jeg skjønner ikke hvordan h*n får plass i magen min, og jeg skjønner enda mindre at jeg faktisk er i 17. uken nå! Snart halvveis i graviditeten. Tiden går utrolig fort! Om 3 uker har jeg vært på UL. Gleder meg også og håper selvsagt på at alt er bra med den lille.

Klem Pelen 16+0

Lilli3
02-09-2002, 21:00
Så bra Sessa at alt gikk så fint med deg også i dag på ultralyden.
Ser at vi fremdeles har samme termin.
Jeg svever i en lykkerus etter å ha sett babyen min jeg også.
Så moro at du fikk vite kjønnet, en liten gutt.
Hos meg prøvde legen også å se etter det men for det første var den veldig urolig og for det andre så la den bena i kryss hele tiden.
Vi er så utrolig heldig som går lykkelig ut av denne ultralyd dagen.
Får jeg spørre deg om målet på hode til babyen din?
På babyen min var hodemålet 44 mm.

Lykke til videre!

Klem fra en lykkelig Lilli3 og babyen 18+0:baby:

Sessa
02-09-2002, 21:08
Ja, vi er jammen heldige Lilli3 :D Dette er en STOR dag :klapp: Målet på hodet til lille bebis var 4,34 cm. Så vi var ganske så likt der ja!

Kos og klem fra Sessa

Tidl. bruker
02-09-2002, 21:31
Gratulere med vel overstått UL og en liten gutt i magen :)

Ser på signaturen din at du har navnet klart også!

Gjett om jeg og Zafirmannen gleder oss til den 25.9 da! Håper også på å få se kjønnet, men selvsagt håper jeg mest på at alt står bra til med Gullklompen vår :)

Klem fra Zafir 16+1

Tidl. bruker
02-09-2002, 21:51
Hei Sessa!

Så fint at alt stod bra til der inni!!:D

Ser du har funnet guttenavn - Even (det er et veldig fint navn, synes ihvertfall jeg, for sønnen min heter det;) )

Lykke til fremover, nå skal det bare gå en vei - rett mot terminen!

Klemz

MayaM
02-09-2002, 22:24
Så flott at alt var bra med sessavennen min og lille Even.
Veldig fint navn dere har valgt!!

Det å oppleve å se den lille i magen er en helt fantastisk opplevelse.
Og den blir ikke mindre for hver gang heller.

Håper vi treffes snart!

Snikleseren fra oktober....

Vinga
02-09-2002, 22:24
Så herlig Sessa!! :klapp:

Tenk, en liten gutt!!! :D Herlig, herlig!

Jeg skal på UL 20. sept. og gleder meg enda mer etter å ha lest om din Ul :p

Kjempeklem fra vesle L 16+1 og

Loppa
02-09-2002, 23:04
Så flott at alt var bra med lille beibisen din !!!! :klapp: :klapp:

Det er helt utrolig å se det lille nurket der inne i magen!! :D

Klem fra Loppa & Lille Håp, 18+3.

sheila
02-09-2002, 23:16
Godt å høre at alt står bra til. Og en gutt!! Som jeg gleder meg !!! Nå er det "bare" 17 dager til det er min tur!!!!

Poona
03-09-2002, 00:35
Heisann Sessa!!

Så godt å høre at alt stod bra til med Even!! Gratulerer med en liten guttepjokk i magen :)

StorKlem fra

Hennie
03-09-2002, 10:53
Moro å høre at UL var OK og at alt er bra med både deg og bebis!:klapp:

Gleder meg utrolig til å få se mitt lille krapyl..

:findag:

Beate
03-09-2002, 11:26
Så gøy å høre, Sessa!

Gratulerer så mye med gutten:)

cobra
03-09-2002, 13:47
Kjempe artig å ha vært på UL, ser at du fikk vite at dere får en gutt. Gratulerer.

Helt utrolig hva man får se på UL`en, man blir nesten skjelven.

:D

Det blir så mye mer virkelig etter at man får se at alt er ok.

Klem fra Cobra 17+2