PDA

Vis full versjon : hjelp! Scheriproct salve

selma
14-06-2007, 20:17
Hei
Kjøpte denne salven på apoteket pga at jeg fikk hemorider. Så i dag at man ikke kunne bruke denne de 3 første mnd i graviditeten. Nå lurer jeg på om jeg kan være gravid. Sikkert ikke mer enn 5 uker ca, og ble ganske engstelig.. Det er jo ikke alltid så lett å vite om man er gravid så tidlig.. Brukte salven i 3 døgn..
noen som kan gi meg litt ro?

lillemy79
16-06-2007, 20:06
Mest sannsynlig er alt helt i orden, det betyr jo bare at det er en bitteliten risiko for at noe kan skje. Det er jo ganske strengt med merking i Norge, så om det er bittebittebittebitteliten sjanse for at noe kan skje så må det merkes. Det går helt sikkert veldig fint:klem: . Du kan faktisk bruke honning på hemorrider, jeg har brukt scheriproct før og fikk ikke noe særlig effekt og prøvde dette gamle kjerringrådet. Morgen og kveld, smøres på, i fire dager (eller til det er borte). Funket ypperlig...:jippi: Det kan jo være verdt å prøve og gjør ingen skade på minsten.

Elis@beth
17-06-2007, 10:10
Hvis du føler deg usikker, kan du ta en telefon til legekontoret ditt og høre. Jeg har brukt denne selv under graviditet, og jeg har en frisk og fin liten baby.