Ulricke
25-06-2007, 12:42
Jeg var på UL på torsdag, og da kunne leen kun se en plommesekk. Hav gikk ut fra at jeg var en uke kortere enn mine beregninger.
Det kan også stemme siden jeg hadde en SA i april.
Saken er den at jeg på torsdag målte hcg og den var på 42000, i går, søndag, ringte de og ville ha meg tilbake i dag for å ta en ny hcg-test. Den fikk jeg svar på nå, og den var på ca 60 000. Noe som er meget høyt til kun å være 6-7 uker.
Jeg har lest litt rundt på nettet, og jeg har kommet frem til at det kan være to muligheter.
1. tvillinger, og at det er såpass tildlig at de ikke kan ses på ul enda.
2. Blæremola. Er veldig redd for dette. Ved blæremola har man visst svært høye hcg-verdier, men hva innebærer det??? Legen så også plommesekken når jeg var der på torsdag, og sa at den så fin ut.
Skal tilbake på ul på torsdag, så jeg får vel ikke noe svar før det.
Er det noen som har vært borte i liknende?
Det kan også stemme siden jeg hadde en SA i april.
Saken er den at jeg på torsdag målte hcg og den var på 42000, i går, søndag, ringte de og ville ha meg tilbake i dag for å ta en ny hcg-test. Den fikk jeg svar på nå, og den var på ca 60 000. Noe som er meget høyt til kun å være 6-7 uker.
Jeg har lest litt rundt på nettet, og jeg har kommet frem til at det kan være to muligheter.
1. tvillinger, og at det er såpass tildlig at de ikke kan ses på ul enda.
2. Blæremola. Er veldig redd for dette. Ved blæremola har man visst svært høye hcg-verdier, men hva innebærer det??? Legen så også plommesekken når jeg var der på torsdag, og sa at den så fin ut.
Skal tilbake på ul på torsdag, så jeg får vel ikke noe svar før det.
Er det noen som har vært borte i liknende?