PDA

Vis full versjon : Så sliten..

Min@
01-07-2007, 23:48
Hei!

Jeg blir veldig fort sliten for tida, bare jeg går opp trappa kjennes det som om jeg har sprunget maraton. Og hjerte dunker dobbelt så fort bare jeg går ut til bilen. Noen som har det slik eller vet hva det er?Har grei nok blodprosetnt, men lavt blodtrykk da..

Tuppsi
02-07-2007, 12:51
Jeg har hadd det slik en god stund nå... men alle mine prøver er fine, så det er vist ikke noe annet att at babyene gjør sitt intokt på mammaen sin:rødme: (i allefall på meg)

Ulrikke
02-07-2007, 13:35
Hei!

Jeg blir veldig fort sliten for tida, bare jeg går opp trappa kjennes det som om jeg har sprunget maraton. Og hjerte dunker dobbelt så fort bare jeg går ut til bilen. Noen som har det slik eller vet hva det er?Har grei nok blodprosetnt, men lavt blodtrykk da..

Slitsomt, men det er ikke umulig du får en periode med mye bedre form midtveis i svangerskapet, mange er mer slitne i starten og på slutten enn midtveis - du får håpe på det :-)

Snuppa67
15-07-2007, 22:22
Jeg har følt meg dønn tom og sliten siden ca. uke 6. Kjenner meg godt igjen i det med å gå i trapp - føles som jeg forsøker å bestige fjell. (Jeg som normalt har problemer med å GÅ i trapper - lett jogg er mer min stil.) Etter f.eks. en runde med støvsugeren, må jeg legge meg nedpå litt. Har også sjekket BT, blodprosent, evt. uvi, men alt er tipp-topp. Får ikke i meg særlig mye mat. Vekta har ennå ikke kommet opp på startvekta, men har litt ekstra på kroppen fra før, så jeg regner med den lille forsyner seg av det. Har vært sykemeldt siden uke 6 - og det tror jeg har vært uunngåelig slik jeg har hatt det. Kaster fortsatt opp av og til, får dager med migrene og konstant oppkast innimellom. Håper akupunktur kan hjelpe mot dette.

Det er vel bare slik at noen gravide blir veldig slitne - vi får bare ta det til etterretning, og komme sterkere tilbake senere damer :)