Vis full versjon : strekkmerker?????
Tidligere bruker
02-09-2002, 12:43
hvordan står det til med strekkmerkene her i desemberklubben?
Er det noen som har fått de? Jeg har sluppet unna så langt, men det er lenge igjen da:uff: :uff:
Amadala 25+0 i dag:D
IzziCreo
02-09-2002, 14:05
Har sluppet så langt jeg også :)
Klem Suzie Q 27+0
Uff jeg har MASSE, men de er fra forrige svangerskap og ikke så synlige lenger etter mange dager i sola ! Håper jeg ikke får fler i allefall....fikk de første rundt uke 21 sist, og så blei det mer og mer mor slutten.
Teddy :)
02-09-2002, 16:05
Jeg har heller ikke fått noen, enda...
Magen skal jo strekke se en del til, så jeg får bare vente å se...
Klem Teddy 25+2
Termin 15. desember 2003
Alle mine gamle strekkmerker ( fra to tidligere sv.skap) er blitt så gode som nye;)
De har vært nesten hvite/usynlige, men nå har de fått tilbake lilla-fargen. Får bare håpe at det ikke kommer enda flere.
Har fått noen på lårene, men ellers har jeg berga.
Synes det er veldig rart jeg ikke har fått på puppene siden jeg har gått opp fra erter til ...... ja appelsiner iallefall :p , men de vises vel bedre når puppene går ned igjen.....til tomme melposer.....
Men jeg har jo enda noen måneder igjen. Regner med de kommer etterhvert. Kjenner forøvrig at magen min er veldig forskjellig, noen ganger er huden stram som en ballong, andre ganger er det "bedre plass i skinnet". Begynner å gruglede meg.....:p
kremt, kremt :blush: dette ble jo en hvit løgn... Sjekket brystene noen dager etterpå og de var/er jo fulle av strekk merker!!!! . Vel vel det er jo helt naturlig så det er forsåvidt greit.:uff:
Har ikke fått noen strekkmerker de forrige svangerskapene, så jeg håper å slippe unna denne gangen også :p
Men så er det noen som sier magen blir større for hver gang, og særlig hvis man venter gutt...:bryn: :eek:
Puppene derimot har fått noen flotte merker :uff: Men sånn som de "eksploderte" rett etter fødselen så er jo ikke det så rart...
"Du har så lange, slanke pupper du mamma :latter: ", sa treåringen min til meg for en stund siden - så etter det har jeg ikke vist meg toppløs :D
Tidligere bruker
02-09-2002, 18:08
Måtte bare le litt av den kommentaren Tuppa:lol: :lol:
De sier så mye rart i den alderen.
Amadala
Steinbukk
02-09-2002, 21:57
Har ike fått strekkmerker på magen ennå, men så har den ikke strekkt seg så mye enda heller.
Kjenner liksom den vokser...for den kiler så ille innimellom.
Men synes den er forholdsvis liten ennå...i alle fall i forhold til resten av meg.
Har noen søte små merker øverst på begge lårene etter en tidligere vektøkning, etterfulgt av en vektnedgang.
Puppene har liksom ikke blitt større akkurat, bare fullere...???
Ja ja, de kommer vel etterhvert!
KLem fra Steinbukk
Ingen strekkmerker her heller.
Har fått anbefalt å smøre mage, pupper og lår med Avent Body Lotion (Future Mother), så det gjør jeg hver morgen. Er jo verdt et forsøk...
Tidl. bruker
02-09-2002, 22:36
JAAAAA!
De kommer tilbake der de var sist gang. Det er ikke så tydelig ennå, men jeg ser de sniker seg frem... Heldigvis var det ikke så mange, håper det ikke blir flere denne gangen heller! Men smører meg hver dag, tror ikke det forhindrer strekkmerker, for kommer de så kommer de, men det gjør vel huden litt mer elastisk!? Får vel leve i håpet..
Hilsen fra Tusse
Jeg har ikke fått noen strekkmerker på magen, men på lårene og rumpa har poppet de opp for noen uker siden. De kom plutselig over natta!:soh: Har smurt meg hver dag, men det hjalp visst ikke... Ja, ja litt merker for å ha bært frem et barn må en vel regne med, men jeg må si jeg er litt overrasket over hvor mye jeg har fått, jeg har da ikke lagt på meg så mye...(8 kg)
Jeg tok opp dette med strekkmerker hos jordmor. Hun smilte og sa at det er igrunn ikke noe å gjøre med det... Huden på kroppen er forskjellig og tåler forskjellig.
.. Har ikke fått disse ærefulle merkene ennå...
kikker hver dag både her og der, men de er vel like rundt
hjørnet..?! Har lagt på meg nesten 10 kg nå, og mageskinnet er som et trommeskinn ..og ennå er det lenge igjen til jul .. hmmm....
Lykke 26+6 :uff:
Har heller ikke fått noen ennå. Har gamle på hoften og innside lår etter pubertetens eksplosive overgang til kvinnelige former. Mannen min pleide erte meg litt for det tidligere helt til jeg sa at han også hadde strekkmerker. Da ble han paff, hæ, hvor! På rompa svarte jeg, og det stemmer:D . De kom nok også i puberteten tenker jeg. Etter det er ikke strekkmerker tema hjemme hos oss mer.:klapp:
Koala 25+1
Tidl. bruker
06-09-2002, 14:50
Har litt strekkmerker fra første svangerskap. Ellers vil jeg nok ikke få mer enn de. :D Tror jeg smørrer meg regelmesig.:klapp:
Jeg synes nesten det er rart at jeg ikke har fått noenting, magen er blitt kjempestor - jeg har lagt på meg 10 kg (mye på min lille kropp). Men jeg er selvfølgelig kjempeglad så lenge jeg ikke har noen. Jeg smører meg godt hver dag:D
"Kun" 3 mnd. igjen..... :klapp:
Hege V
Jeg har ikke fått noen strekk merker ennå.
Jeg håper jeg slipper unna jeg.
:D
Men vi får se
Supergirl
07-09-2002, 17:30
Tenk!! Jeg som hadde de minste puppene i byn har fått litt strekkmerker på undersiden. Ja ja det får jeg vel ta med meg nå som alle kaller meg Dolly Parton og Pamela. Litt stolt jeg. For første gang i mitt liv har jeg kløft!!!
Men det som plager meg er alle de cellulittene jeg har fått på rompa. Ja etter fødselen blir det mye rumpetrening. Nå ser rompa mi ut som skomaker Andersen sin adventskalender :D
Tenk så rar denne jula blir!!
Lykke til jentene mine
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.