PDA

Vis full versjon : Har tatt glukosebelastningstesten

Frida1
12-08-2002, 18:40
Og den viste seg å være helt grei!:klapp: Litt i overkant var den riktignok, men ingenting å bekymre seg for. Ble veldig lettet siden det betyr at jeg kan spise frukt igjen!:lol: Og en is av og til også!

Må innrømme at jeg hadde store problemer med å få i meg den søte, kvalmende guffa da... også på tom mage.... klarte heldigvis å holde på innholdet. Ganske kjedelig å måtte sitte og vente i to hele timer på å få fullført testen, men hadde med meg en bok da, så det gikk jo an.:uff:

Nå skal jeg lage middag, deilig stekt rødspette med god saus, poteter og agurksalat. Og til dessert: Masse vannmelon!:D (Hvis jeg orker da...)

Klem fra Frida T-27

Stini
12-08-2002, 20:11
Fyyy!! :sint: :sint:
-Neida! Bare tuller jeg.
Men jeg tok også glukosetesten forrige uke og min viste :
DIABETETES!!:leiseg: :leiseg: :sint:
Jeg var på besøk hos min kusine som netopp har fått en liten
baby da jeg tok testen så de 2 timene gikk ganske raskt.
Men det var vannvittig kvalmende:spy:
Så bra at din var fin da! Og heldiggrisen som kan spise is og frukt!
Bel ganske missunnelig jeg.
Heldigvis har vi ikke lenge igjen så det er jo ikke så lenge jeg må gå uten søtt.

:findag:

Klem fra Stini & Lille Håp :baby: 35+1

amor
12-08-2002, 20:11
Hei Frida!:)

Det var godt at prøven var fin:klapp: Spesielt morro er det ikke å ta den den nei. Har vært igjennom det der i tre av mine fire sv.skap og nå sist ble jeg skikkelig elendig i de to timene jeg måtte vente:leiseg: Men men. Man kommer seg jo igjennom det!

Kos deg med masser av frukt du og en is av og til er jeg sikker på ikke kan skade heller:p

Den middagen hørtes forresten god ut! :D

Robyn
12-08-2002, 22:03
Hei Frida! :)

Så godt at du slapp diabetes!!! :klapp: :klapp:

(Jeg føler med deg Stini... :leiseg: )

Belastningen er helt forferdelig, det kan jeg også skrive under på. :spy:

Håper du får en fortsatt fin kveld og at du orker masse vannmelon. :nam:

Klem fra Robyn, 35+1

Anne M
12-08-2002, 22:58
Så flott, Frida:p
Føler med dere andre som har fått dette og må klare dere uten søtt de siste ukene.
Sånn sett er det jo godt vi ikke har så lenge igjen?

Nydelig kveld til dere allle!

:stakar: Anne M + lillegutt 33+3 :baby:

Miro
12-08-2002, 23:14
Kjempeflott Frida :klapp:

Hørtes ikke noe særlig ut med å svelge det der vonde altså. Nå kan du jo bare kose deg da:)

Klemmers fra Miro

Mormona
12-08-2002, 23:45
Hei, Frida :)

Kjempeflott at glukosebelastningen gikk fint og at du kan kose deg med det du lyster etter fortsatt :klapp: :klapp:

Håper middag og dessert smakte godt.

klem fra Mormona T-20