PDA

Vis full versjon : Nytt medlem i marsklubben

Mariah
02-09-2002, 14:25
Hei alle sammen.

Etter å ha sniktittet inn her de siste ukene fant jeg ut det var på tide å gi meg til kjenne. Var nemlig på min andre kontroll i dag, og den magiske 12-ukersgrensen er passert, og derfor føler jeg meg på mer trygg grunn:)

Jeg er snart 24 år, er samboer og fra før har vi en gutt på 2 år. Nå er jeg altså gravid igjen, vi greide det på første forsøk(sist prøvde vi i 3 mnd før jeg ble gravid), og termin er 14. mars 2003. Men fødselen vil skje sånn ca i begynnelsen av mars fordi jeg skal ta keisersnitt. Min første fødsel endte også i keisersnitt, 1 1/2 døgn etter vannet gikk, og i ettertid viste det seg at bekkent mitt er trangt og at det mest sannsynlig ville endt med keisersnitt ved neste fødsel, og derfor blir det planlagt keisersnitt på meg. Skulle helst vært foruten hadde det vært opp til meg, men sånn blir det altså ikke.

Ellers har dette svangerskapet vært annerledes enn det første på en del ting, først og fremst kvalmen. Var ikke kvalm første gangen, men denne gangen derimot:gal: :D Ukene 7-11 gikk jeg konstant kvalm hele dagen, og det eneste som hjalp var å spise. Har aldri spist så mye i hele mitt liv:D Nå er formen fin igjen, litt trøtt, men ellers bra. Gleder meg veldig til å bli mamma igjen, og koser meg med den lille kulen på magen:)

Det virker som om det er en koselig gjeng her i marsklubben så jeg gleder meg til å dele de neste månedene sammen med dere.

Mariah 12+2 :findag:

Beate
02-09-2002, 14:49
Hei Mariah:)

Velkommen til oss i mars-klubben, og gratulerer med baby i magen og vel overstått 12-ukers grensa:)

Beate, 12+2

Tidl. bruker
02-09-2002, 16:14
Gratulere med spire i magen,håper du vil trives her i marsklubben.

tigern
02-09-2002, 16:47
Synes dette er en veldig koselig gjeng. Alltid noen med en oppmuntrende kommentar, eller litt trøst!

Jeg har også ei jente på 20 mnd fra før. Så det blir morro med nr. 2.

:klem: meg i 10+2

Cazandra
02-09-2002, 22:21
Velkommen!
Er en voksende gjeng nå etterhvert dette:kidoki:

Jeg er 23 år og venter mitt andre barn i slutten av Mars!
Har ei jente på snart 14 mnd, hun vil være ca 19 mnd når hun blir storesøster:D

Håper du får får svar på spørmål du måtte ha! Alltid noe vi lurer på;)

:klem: fra meg 11+0 :klapp:

Anja22
03-09-2002, 00:10
Hei hei og velkommen inn.

Her er det også nr to på gang og gleder oss like mye denne gangen som sist.

LaLuna
03-09-2002, 01:16
Gratulerer, og velkommen hit! :klapp:

May-Anita
03-09-2002, 22:54
Heisan !
Kjekt å sjå at marsklubben vokser:klapp:
Vi er mange hær og håper du vil trivest.
Har sjølv to barn fra før og venter no barn nr. tre (attpåklatten dette hær )

Tidl. bruker
04-09-2002, 11:21
Kos å se at mars klubben øker!!!!:klapp: :D ;)

Oppsann
04-09-2002, 14:17
Hei Mariah,

VELKOMMEN

Gratulerer med den nye spiren og passerte 12 uker.
Det er sikkert mye bedre å være forberedt på keisersnitt i stedet for at det skjer uforberedt!

Lykke til videre!

Klem fra Oppsann (14+4)

Mariah
06-09-2002, 16:19
Tusen takk for en hyggelig velkomst, jenter, her kommer jeg til å trives:kidoki:

:klem: fra meg