PDA

Vis full versjon : Når sluttet kvalmen?

Lille meg
01-08-2007, 20:01
Jeg er nå 8+2 og for to dager siden ble plutselig kvalmen borte over natten. Jeg er heller ikke så trøtt lenger som tidligere. Har litt mer energi nå. Da begynner jo jeg, som en bekymret gravid, og tenke på evt MA. Jeg har fortsatt litt ømme pupper (litt forskjellig hvor ømme de er i perioder). Ingen spor av noe farget utflod eller blod... Noen andre som her som sluttet å være kvalme så tidlig uten at noe var galt? Sist var jeg kvalm helt til uke 13-14, noe jeg har hørt er ganske vanlig...
Noen som kan berolige meg litt?... Har forresten ringt til privatgynekologen jeg pleier å gå hos for å få første kontroll og tidlig UL, men der er det ferie i to uker til...

Irith
01-08-2007, 21:02
Hei!

min kvalme forsvant som dugg for solen (JIPPI!!!) i uke 9. Det kom som litt av en overraskelse på meg, men i uke 10 så alt flott og fint ut på UL.
Nå er jeg 16.5 uke, og så vidt jeg har skjønt så er alt fortsatt flott og fint inni der!

Kos deg med de kvalmefri dagene!!

Orkidè
02-08-2007, 21:42
Jeg passerte 12 uker og da fosvant den sakte men sikkert utover uken til 13 :jupp:

Nunne mor
03-08-2007, 11:25
Ved uke 15 begynte det å lette litt... men kan ennå kjenne kvalmen om jeg spiser mye fet mat og sukker.

Jeg syntes di siste ukene med kvalme hadde mye å si med hva jeg spiste, så da klarer man å "kontrolere" det litt selv..