PDA

Vis full versjon : Nå gir jeg nesten opp!!

delilah
02-08-2007, 22:49
F... altså! Da var det på an igjen.... :mumle: orker nesten ikke mere nå...
Fikk jobb i forige uke, begynner på tirsdag. Har ikke nevnt svangerskapet fordi det er så tidlig osv...

Og i dag fikk jeg tilbakefall til det smerte helvete (sorry språket) som jeg hadde i svanger nr 1... :sint: Stikkesmerter bak på rumpen, og i hofta som iler nedover beina... og stikkende smerter nederst i magen.. (noe legene mente var leddbåndene sist svanger)

sist svanger klarte jeg nesten ikke å gå, knytte sko, bære ting osv pga slike smerter, og smerter i lysken...

Og jeg var sikker på det var bekkenløsning, men legen bare lo det bort... :stønn:Og da jeg fødte mente jordmoren der at jeg hadde bekkenløsning!!
men jeg er sannelig ikke sikker, for det går visst ann å ha svangerskaps-isjasj..:vetikke: Uansett... det er det siiiiste jeg trenger akkurat nå!!

skal i ny jobb og har gledet meg til å begynne... endelig var jeg i gang lissom... så skal denne dritten komme å ødelegge....:geip: kjenner jeg blir skikkelig bitter på denne skrale kroppen, jeg tydligvis har... Og jeg er livredd for å ta kampen opp igjen, og ikke få hjelp denne gangen..:bælje:

Chrizzyp6
03-08-2007, 01:13
Uff da! Jeg håper du får den støtten og hjelpen du trenger. Bare vær bestemt fra starten av, da henviser nok legen deg videre med en gang. Jeg forstår deg godt med jobben, om du skulle bli så plaget at du må være borte fra jobb, så tenk på det som en utsettelse, med en fantastisk belønning. Håper alt ordner seg fint :klem:

Mammatil1-snart2
12-08-2007, 20:17
Stakkars deg.. :klem:
Vet sannelig ikke hva jeg skal si for å trøste deg. Men jeg ville tatt opp kampen med lege/evt jordmor. Ikke gi deg før de hører på deg eller skift lege/jordmor.
Tro meg - det hjelper! :snill:

Lykke til!