PDA

Vis full versjon : Planlegging og ønskebrev om fødselen

Malinmor
12-08-2002, 19:32
Hei!

Jeg lurer på om dere planlegger fødselen slik dere ønsker den? Som badekar, akkupnktur, smertestillindes m.m:uff: Sender dere øsnkebrev til sykehuset? Er bare nyskjerrig nå jeg:D

Selv så har jeg en veldig planlagdt fødsel, siden jeg skal ha keisersnitt;) Så jeg vet allt som skal skje med denne kroppen:D (nesten da):gal2: :gal2:

Klem fra

Malinmor
12-08-2002, 19:34
Må bare få med at ikke alltid går ting som planlagdt, men som oftest så får man det sikkert slik man ønsker det. Men det er ikke alltid når fødselen er igang at man , virkelig ønsker det man på forhånd har ønsket:bonk:

Måtte bare få med dette:D

Lillian
12-08-2002, 19:39
Det er sikkert lurt å ha tenkt igjennom en del ønsker og preferanser på forhånd, men min erfaring er at ingenting blir som planlagt.. Jeg ønsket smertelindring (fortrinnsvis epidural) ved begge mine fødsler, men det gikk for fort og anestesilegen var opptatt osv. osv. Denne gangen har jeg planlagt hjemmefødsel. Så slipper jeg iallefall å bli skuffa når jeg ikke får smertelindring! ;)

Karius
13-08-2002, 02:12
Jeg har ikke skrevet noe ønskebrev akkurat, men som du kanskje husker så opplevde jeg nesten det samme som deg sist jeg fødte og jeg skal LOVE deg at det kommer IKKE til å bli slik en gang til.....
Denne gangen så vet denne dama her hva hun skal be om å hva hun skal godta eller ikke.

Jeg er på en måte ganske letta over at jeg fikk "klarsignal" til å føde vanlig, men jeg komme rikke til å godta andre alternativer enn keisersnitt hvis det går mot samme vei som sist.

Sist så hadde jeg gjort meg opp så mange tanker om hvordan allt skulle foregå, men det ble jo overhodet ikke slik i det hele tatt! så derfor har jeg ingen "plan" for fødselen denne gangen.

KOs deg med Sebastian og den forestående permisjonen din:)
kommer du på Egon i Oslo på Onsdag forresten?:findag:

Maline
14-08-2002, 00:23
Gjorde det sist også...og da ble nesten alt slik jeg hadde tenkt.
Jeg ville bruke vann som smertestillende og det gjorde jeg. Dusjen sto på magen min i 8 timer.......deilig!

Jeg sto og føda, det er det eneste jeg ønsker annerledes nå....skal iallefall ligge når pressriene og helvete starter!!...brrrrrrrrrrrr....men det årnær sæ vel!!
:klapp: