Vis full versjon : åreknuter og blodutredelser
Jeg har fått flere åreknuter på den ene foten! I tillegg har det dannet seg en stor blå/lilla blodutredelse rundt den ene åreknuten midt på leggen! Ser ut som jeg har fått meg et hardt spark! Synes dette er veldig skjemmende og går ikke i skjørt eller tights som når meg til knærne. Har ikke vært plaget med ødemer i beina og har vært flink til å bruke støttestrømper på jobb! Er dette noe som vil forsvinne etter fødslelen? Jeg vet at åreknutene vil være der etterpå! Men håper virkelig misfargingen i huden vil komme bort..... Er jo ikke så morsomt å ha leggene til en 80 år gammel dame i en alder av 27....:humre:
jannanto
11-08-2007, 15:46
Heisann:)
De sier jo at man ofte får dette i svangerskapet og JA det har skjedd meg også.:urk: .Og jeg er 30 år.. Tror man får bite i det sure eplet og gå til behandling etterpå.. Har sjekket en del steder som fjerner sånt ganske bra med laser etc, men det koster jo en del...:sparke: For min del synes jeg det er verdt hver krone..Disse blir jo liksom værre og værre ettersom årene går:gaah:
Må som sagt vente til etter svangerskapet..Kanskje jeg får gjort det før sommeren neste år....:sparke:
Jeg har også fått blodutredelse på ene foten.. Ett stort område som er helt blått.. Det er vel egentlig noe man må leve med tenker jeg.. Tror ikke jeg gidder å betale i lange baner for å få fjerna det, før etter att jeg er er ferdig med unger..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.