Vis full versjon : Takker for meg!
Har nettopp kommet fra en ny UL. Ingen hjerteaktivitet lenger :leiseg: I morgen blir det utskrapning for tredje gang. Er bare så ufattelig trist. Det er visst ikke meningen at jeg skal bli mor noen gang. Akkurat nå så orker jeg ikke tanken på en ny graviditet og flere opp- og nedturer. Nå er jeg havnet i kategorien Habituell abort og har fått hensvisning til en drøss med blodprøver. Tårene bare triller og triller og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme gjennom de nærmeste dagene.
Takk for meg, siden jeg går ut av rekken så er det enda større sjanse for at dere i april-klubben skal lykkes og få en liten i april. Lykke til
mon :leiseg: :leiseg:
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Uff så leit. Det begynner å bli en del som har falt fra nå. Føler med deg! :stakar:
Håper du kommer til utredning snart så de kan finne ut hvorfor du mister, og hjelpe deg så du kan beholde snart.
Klem fra I am
Uff, så trist :trist!:
Lykke til videre! :klem:
Uff, så trist dette var, Mon! :trist!:
Hvis du trenger noen å snakke med så kan du sende meg en PM. Mistet selv i mai i år (MA). Var da 11+5 på vei! :(
Mine tanker går til deg! :stakar:
:klem: fra meg!
Så trist Mon :leiseg: :leiseg:
Tenker på deg, og sender masse :stakar: :stakar: :stakar:
Kjære deg .
- Sitter her med tårer i øynene..
Vet ikke helt hvilke ord jeg skal bruke eller hva jeg skal si.
Dette var utrolig trist. :(
:leiseg:
Tenker på deg masse .
Trøsteklem fra Olli
Dette var veldig trist, det har vært litt for mange slike meldinger i det siste:(
Håper de finner ut av hvorfor det skjer, slik at du snart kan komme tilbake igjen!
:stakar:
Kjære deg!
Så grusomt for deg!:leiseg:
Vet ikke hva jeg kan si som kan få deg til å føle deg bedre.
Ord hjelper vel neppe!
Håper du snart føler deg bedre og at kampviljen kommer tilbake.
Nå som du får utredning så kan de kanskje hjelpe deg i større grad når du blir gravid igjen?
Vi er her for deg hvsi du vil prate med oss!
:stakar:
Mon...:(
Så utrolig urettferdlig at dette skulle skje deg enda en gang..:(
Håper du får en skikkelig gjennomført utredning. At de ikke bare tar noen få prøver og blåser det bort med at "alt er iorden, du har bare hatt uflax". Det er kun takket være en kjempeomfattende utredning at jeg kunne bli gravid igjen, og faktsik få beholde barna i magen.
Ta godt vare på deg selv!
Nei og nei...:( :( :(
Stakkars deg, sender noen:stakar:
Så trist!
En stor trøsteklem til deg!
:(
Kjære deg, mon...
Dette var usigelig trist. Jeg har ikke ord. Vil bare si at jeg tenker på deg, og jeg håper du har noen snille og forståelsesfulle venner som tar seg av deg i denne vonde tiden.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.