PDA

Vis full versjon : Ømme brystvorter

Smile
27-02-2003, 01:18
Hei alle dere snart mammaer :vink:

Jeg er i min 3pp, og venter ikm fredag-søndag! Dette er ikke noe hastespørsmål, men jeg er bare så forferdelig utålmodig, så jeg benytter litt av ventetiden til å spørre dere:

Opplevde noen av dere å ha ømme brystvorter så tidlig som 5 dager etter EL ? Jeg har nemlig ikke opplevd dette før, men de har vært mer eller mindre ømme fra 5 dager over EL til nå. Jeg har også hatt stikking i puppene, stikking i magen og en del mensmurringer(le-mus i magen).

Men synes jo det var litt tidlig å få ømme pupper allerede 5 dager over EL, så jeg bare lurer på om noen av dere har opplevd noe lignende, og om det i det hele tatt hadde noe med graviditet å gjøre ??!???

Jeg lengter bare så forferdelig etter å hoppe over til dere her på sm :)

Kos dere med :baby: i magen, og...:findag:

Klem fra Smile

Delaylah
27-02-2003, 13:28
Hei!

Jeg opplevde ømme bryster og såre brystvorter svært kort tid etter befruktning....så alt er mulig:)
Et annet symptom var at jeg ble innmari trett og kunne sove nesten et helt døgn i strekk.
lykke til da!! Får håpe at du tester positivt snart!!!

Ung Frue
27-02-2003, 16:19
Jeg opplevde det allerede 2 dagen etter el. Rart, men kanskje ikke. Hadde hatt 3 SA og kjente jo kroppen godt. Du blir også fort trett, men det tar noe lengre tid for min del i allefall. Og så gikk det lang tid til noe flere symtromer kom.

Lykke til videre!

caja
03-03-2003, 03:05
Jeg å har hatt ømme bryster siden rett etter eggløsning