PDA

Vis full versjon : Musikk

Tove
02-09-2002, 17:54
Heisann!!

Jeg tenkte bare jeg skulle spørre dere hva slags musikk dere liker å høre på sammen med babyene deres? Akkurat nå så er jeg alene hjemme og da kan jeg og babyen sitte helt alene å høre på deilig musikk :) Gjennom høytalerene akkurat nå så kommer det Svalbardtema, fra Orions belte, med Sigmund Groven. Den er jo bare så fin og avslappende :klapp: :klapp: absolutt en av favorittene. Selv om den ikke kan slå Til Ludvig, Anita Skrogan har virkelig gjort et "masterpiece" der :):) mmmmm begynner nesten å gråte jeg når den smyger seg ut i rommet :leiseg:

Tema fra hjortejegeren er jo heller ikke å forakte. Kommer jo nesten inn i en slags "tiden står stille" tilstand. Det er så deilig å sitte slik helt alene....å drømme...

Jaja....drømmer meg nesten bort nå jeg....nå skal jeg bare lene meg tilbake å nyte litt til før det er på tide å begynne med middagen.
Men det hadde vært litt morsomt å høre hva dere andre liker å drømme dere bort med. Kanskje jeg til og med får noen gode ideer til enda mer fin musikk :klapp: :klapp: :klapp: ..noe som både jeg og babyen kan nyte sammen :)

Tove 33+3

MayaM
02-09-2002, 20:45
Må innrømme at her går det lite i musikk, av den enkle grunn at vi har ikke så mange cd'er å velge mellom. Som regel er det radioen som står på, og da er det Radio 1 Oslo eller Energy som står på.

Tenkte jeg skulle skaffe meg litt enigma jeg nå (laster ned på pc). Må bare få gubben hjemm først. (Jeg har ikke lært meg det enda).