Vis full versjon : Kan dere se på dette? (bekymra)
Er 6+3 i dag.
Siden i går ettermiddag har jeg hatt svake krampelignende smerter helt nederst i magen, over symfysen. Dette er ikke sterke smerter, ganske svake, men nok til at jeg blir svært nervøs.
Men kansje dette er normalt? Flere som har/har hatt det sånn?
Etter 3 SA kan man bli helt :kokko: så dere får bare holde ut med meg...:rødme:
Blir VELDIG taknemmelig for svar.
silkepels
28-08-2007, 12:18
det kan være ligamentsmerter. altså at livmoren strekker seg.
eller så kan det være begynnende bekkenløsning.
tror i allefall ikke det er SA på gang :klemme:
Uten blødning vil jeg tro det ganske sikkert er livmoren din som vokser og tilpasser seg spiren som har tatt sin bolig der. :klem: Jeg hadde ganske sterke menssmerter i de første ti ukene av mitt svangerskap.
Positiv :)
29-08-2007, 20:33
Jeg hadde en del ligamentsmerter og det føles sånn som du beskriver.
Krysser fingrene for deg og at det er det du kjenner :snill:
Jeg har hatt ganske mye vondter jeg også.Dette skal nok gå bra,men jeg skjønner veldig godt at du er nervøs!men så lenge du ikke blør,så er det ufarlig!
:klemme:
Jeg har AKURATT samme problem, jeg skal til legen på tirsd pga jeg er så bekymra, har hatt SA to ganger før og vil ikke miste denne spiren.. Har den samme greia , kan beskrives som små kramper eller en sterk Gangsperr i magen, blir helt sliten av det for det er der nesten hele tia.. Har hatt det nå sikkert nærmere 1 uke, er 4 uker på vei..
Menslignende vondter og litt mere vondter er helt normalt i starten av et svangerskap. Ligamentene i livmora strekker seg, noe som kan være veldig vondt, har jeg erfrart. Hadde det en del i starten av svangerskapet, og de kommer og går innimellom enda, og jeg har en sprellende og sparkende gutt i magen min :D
Shira-78
31-08-2007, 21:10
Jeg hadde det også slik i starten ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.