Vis full versjon : Oslo/Østlandstreff
Istedet for at vi skal begynne å diskutere treff i den andre tråden lager jeg heller en egen tråd :)
Det er litt stemning for treff - selv om det er ufattelig skummelt :sparke: Skulle vi bare ha hoppet i det, og tatt tyren ved hornene?
Jeg har ikke spesielt mye på tapetet etter arbeidstid, men jeg jobber mandager til torsdager, og skal på ferie 13-20 oktober, men ikke noe annet.
Er det andre som har tanker om tidspunkt/dager det passer/passer ikke? (og noen som har tanker for sted?)
jeg vil være med, og synes det er kjempeskummelt!
Men allikevel så skal det bli godt å møte andre i samme situasjon!
Altså, min timeplan ser vel slik ut: jobber stort sett til 18 på mandag, onsdag og fredager. tirsdag og torsdag fri. Er borte tirsdag og onsdag i uke 38.
Forslag til sted.. njaei, jammen om jeg vet!
Forslag til dato: eeeh, september! *vente på flere somvil være med*
Sneglofant
30-08-2007, 19:15
Jeg vil gjerne være med. Har allerede møtt to stykker som bor i nærområdet mitt og det var kjempehyggelig. :jupp:
Gjerne en dag etter jobb. Sånn fem/sekstiden. Sted kan vi kanskje diskutere når flere henger seg på? Kanskje greit i sentrum et sted.... :)
Oj, nå så jeg at jeg postet under stor og gravid :rødme: Jeg er ikke så stor da....men gravid er jeg...
Jeg tør ikke!:skremt:
Men jeg har lyst..:sparke:
aimy: joooooodaaaa
men du kan kanskje møte en av oss først? Ikke mange damer på en gang, så kan man gå sammen på treff?
Aimy - Jeg kan (nesten) love deg at ingen av oss biter....
Og vi tar det om en liten stund, sånn at vi har kommet oss litt mer over i 2. trimester, ikke sant?
Jeg tror da ikke vil blir mer enn 5-6 stykker, du vet at når vi kommer over i 2-3 trimester kommer det maaaange jenter inn her, og alle de vil også være med på treff, så da blir det minst dobbelt så mange å møte på neste treff (og da tror jeg det er greit å ha møtt noen før :) )
Jeg kan godt møte deg i forkant ett sted, (gud, nå ble jeg nervøs!) og så kan vi ta det derfra?
Jeg håper at du ihvertfall tenker på det, mens vi bestemmer sted og dato og tid - så kan du få lov å melde deg i siste sekund :)
aimy: joooooodaaaa
men du kan kanskje møte en av oss først? Ikke mange damer på en gang, så kan man gå sammen på treff?
Irith: :skremt: Jeg er dødelig sjenert!
Jeg kan godt møte deg i forkant ett sted, (gud, nå ble jeg nervøs!)
'Jeg dævver,her sitter jeg å er dritnervøs,også er du det selv og,ved å bare møte MEG??!:rofl:
Men jeg kunne godt tenke meg å møte en først..
Min redsel er....jeg er så svær...ganske sikkert større enn de fleste her...:sparke:
Men en ting som kanskje hadde hjulpet,var om vi kanskje kunne ha byttet bilder på PM?det hjelper veldig for meg hvertfall,for da har jeg ett ansikt å se etter,ikke gå å lete etter tegn på at "åja,hun kan det være...!" også er det ikke den personen :stønn:
Hvor bor du?
-Visste du ikke at du sikkert er dritskummel :dulte:
NEEEEEIIIII - det var en veldig dårlig fleip!
Selvfølgelig er det veldig rart å møte noen man bare har skravlet med på nettet, men nå har jeg gjort det et par ganger tidligere, da ;)
Det som kanskje er praktisk at i dette foraet vil vi føle oss mer hjemme på treff, enn om vi feks skulle hatt treff med termingruppen, i og med at vi aller fleste ligger litt over normalen.
Jeg kan godt sende deg bilde på PM -problemet er at jeg ikke får krympet det i størrelse (litt ironisk ble vel det...), så jeg er ikke sikker på om det går gjennom... (har dårlig med fotoprogrammer på mac´en :) )
-Visste du ikke at du sikkert er dritskummel :dulte:
NEEEEEIIIII - det var en veldig dårlig fleip!
Selvfølgelig er det veldig rart å møte noen man bare har skravlet med på nettet, men nå har jeg gjort det et par ganger tidligere, da ;)
Det som kanskje er praktisk at i dette foraet vil vi føle oss mer hjemme på treff, enn om vi feks skulle hatt treff med termingruppen, i og med at vi aller fleste ligger litt over normalen.
Jeg kan godt sende deg bilde på PM -problemet er at jeg ikke får krympet det i størrelse (litt ironisk ble vel det...), så jeg er ikke sikker på om det går gjennom... (har dårlig med fotoprogrammer på mac´en :) )
Jo,jeg er kjempeskummel jeg altså!:gal2: :fnise:
ja,vi kommer nok til å føle oss mer hjemme med hverandre,det tror jeg nok..
:skremt: hehe..
Du kan jo bruke Imageshack,har du vært borti det før?
Ja,hvor var det du bodde?
Jeg har møtt ei fra nett,nå er hun en av mine beste venner.Så det kan jo gå bra også.. :dulte:
:klemme:
Har sendt deg PM (dog uten bilde....) Imageshack har jeg såvidt hørt om, jeg prøver fortvilt å lære meg det dustete iPhoto(som alle skryter opp i skyene...)
Jeg bor sydøst i Oslo, på Nordstrand. (hvis det sier deg noe, da...)
Irith: :skremt: Jeg er dødelig sjenert!
Jeg er også ganske så sjenert, det gir seg ofte utslag i at jeg prater litt ekstra for å skjule det.. og jeg har ekstreme problemer med å snakke til mange mennesker på en gang:rødme:
Har sendt deg PM (dog uten bilde....) Imageshack har jeg såvidt hørt om, jeg prøver fortvilt å lære meg det dustete iPhoto(som alle skryter opp i skyene...)
Jeg bor sydøst i Oslo, på Nordstrand. (hvis det sier deg noe, da...)
Ja,vet hvor Nordstrand er :nikker: Søsteren til sambo bor der!vi bor ikke så langt unna,i Enebakk.Tar ca en halvtime å kjøre til Nordstrand..:sparke:
Jeg er også ganske så sjenert, det gir seg ofte utslag i at jeg prater litt ekstra for å skjule det.. og jeg har ekstreme problemer med å snakke til mange mennesker på en gang:rødme:
AKKURAT sånn som jeg er!
Jeg skravler..og skravler og skravler.Og rødmer litt,og stotrer.Men så lenge jeg føler meg trygg,så går det alltid bra.Men jeg er alltid så utrolig keitete.Vet jo liksom ikke om jeg skal gi klem første gangen,når vi møtes,når vi går..også er jeg livredd for pinlige pauser!:stønn: Mitt verste mareritt!!
Og jeg takler bedre 1 person enn 5 jeg også ja..:fnise:
-men da planlegger vi treff, og så trenger vi ikke å gi klemmer når vi møtes, men vi kan godt håndhilse ;)
Nå må vi få igang disse andre på å bestemme datoer også!!
Kom igjen, jenter!!
-men da planlegger vi treff, og så trenger vi ikke å gi klemmer når vi møtes, men vi kan godt håndhilse ;)
Nå må vi få igang disse andre på å bestemme datoer også!!
Kom igjen, jenter!!
:jupp:
aimy: vi er her på "stor og gravid" fordi vi er litt over normalen.
Om man da "bare" har 15 kilo for mye, eller har mer, det spiller da ingen rolle. Jeg tror at vi er rimelig like i sinn uansett, og det er jo det som teller?
Tenk å møte flere i samme situasjon? (Det er virkelig ikke lett å bli sett på som stor og gravid i dette samfunnet hvor alle skal være så slanke). Møte flere som tenker AKKURAT som deg?
Her er det i alle fall ingen som dømmer pga størelsen vår :D (og er det det, så skal jeg ta frem gamle tae kwon do kunster, altså!)
Selv er jeg livredd for å være i et rom med mange ukjente mennesker. Da gjemmer jeg meg helst i et hjørne. MEN, om jeg føler meg trygg, så er det mye lettere å komme i kontakt med andre.
Og sånne tenkepauser, de er til for at andre skal åpne kjeften! :humre:
Og sånn som det ser nå, så er vi ikke så mange! Og nå har vi jo noe felles å prate om! egentlig ganske mye felles å prate om!
Aimy har tatt seg en liten pause fra SM - hun har hatt mye å bekymre seg over, så vi får planlegge treff uten henne, så sender jeg henne heller en mail når vi har satt en dato og sånt, og hører om hun vil være med allikevel.
Men, jeg blir med på treff, altså :)
:mervink:
Da er jeg tilbake igjen,og kan være med i planleggingen av treff!:lykkelig:
Jeg er veldig spent på å treffe dere,jeg er egentlig glad i å bli kjent med nye mennesker,men er dessverre litt for sjenert til å gjøre det til en "vane"..
Se der!
Og jeg som hadde tenkt å sparke denne tråden oppover slik at den ikke ble glemt!
Hva med neste uke?
Det er litt uaktuelt med mandag og onsdag for min del... Fordi jeg jobber til seks, og er virkelig ødelagt etter jobb..
Se der!
Og jeg som hadde tenkt å sparke denne tråden oppover slik at den ikke ble glemt!
Hva med neste uke?
Det er litt uaktuelt med mandag og onsdag for min del... Fordi jeg jobber til seks, og er virkelig ødelagt etter jobb..
:skremt: SÅ fort...
:fnise:
:humre:
Du er nå søt, Aimy!
Tenk på dette som en mulighet til å :mumse: med god samvittighet!
(jeg skal for øvrig til min Fedontilhenger av en jordmor på tirsdag, det skal jo bli... interessant :humre: )
:humre:
Du er nå søt, Aimy!
Tenk på dette som en mulighet til å :mumse: med god samvittighet!
(jeg skal for øvrig til min Fedontilhenger av en jordmor på tirsdag, det skal jo bli... interessant :humre: )
Hmmm,spise?:lykkelig: :skratte:
Vi må få med oss Lied og på dette da..og de andre,hvis de vil..
Jeg hadde ikke gått oppe noenting da jeg var på kontroll på mandag jeg.Sto på det samme som sist jeg..:gruble:
Lykke til på tirsdag.
:klemme:
Jeg kan ikke fredag, da er det plandag i barnehagen.
Torsdag er jeg i sentrum på akupunktur, ferdig 15.30, ellers alt åpent.
Får ikke spurt mannen om det er noe spes. i uken, han ligger og snorker på sofaen og er helt borte, men jeg satser på at det ikke er noe.
Aimy: vi hopper i det ;)
Jeg kan ikke fredag, da er det plandag i barnehagen.
Torsdag er jeg i sentrum på akupunktur, ferdig 15.30, ellers alt åpent.
Får ikke spurt mannen om det er noe spes. i uken, han ligger og snorker på sofaen og er helt borte, men jeg satser på at det ikke er noe.
Aimy: vi hopper i det ;)
Kan vi ikke vente til....la oss si.....15.juni neste år da? :skratte:
Problemet mitt neste uke er at vi har stedatter her.Så da kan jeg ikke på dagtid,siden sambo jobber..
uke 38 går, men ikke uke 39 da er sambo borte.
uke 40 er vel kanskje høstferie???
Vi har hvertfall stedatter her annenhver uke..er det uke 36 nå?eller?:vetikke:
Da kan jeg evt partalls-ukene..uten problem hvertfall..
hmm... uke 38?
Da er jeg borte tirsdag-torsdag på kurs.
Men ellers så er det jo mulig å ta det på ettermiddag/kveldstid?
Jeg vet ikke hvor Irith bor, men jeg bor 15-20 min. unna Oslo sentrum med trikken, så for meg passer det meste, bortsett da fra uke 39... Vet at Aimy har litt reisevei, ihvertfall :) (jeg jobber mandag til torsdag til 14-15-tiden)
Tar gjerne en matbit også, ikke noe problem :p
Jeg vet ikke hvor Irith bor, men jeg bor 15-20 min. unna Oslo sentrum med trikken, så for meg passer det meste, bortsett da fra uke 39... Vet at Aimy har litt reisevei, ihvertfall :) (jeg jobber mandag til torsdag til 14-15-tiden)
Tar gjerne en matbit også, ikke noe problem :p
Tar meg ca en halvtime å kjøre til Oslo sentrum,det spørs hvor vi møtes da..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.