Vis full versjon : Kåpe fra Ellos
matelulla
31-08-2007, 20:29
Vil bare tipse dere om en jakke fra Ellos.
Etter et svangerskap med termin i februar der jeg gikk så og si uten vinterjakke, ble jeg kjempeletta når jeg endelig nå fant en jakke hos Ellos som kan brukes med stor kropp og stor mage! :jupp: Den er nok ikke så tykk, men varmer mer enn ikke noe. :humre:
Det er ikke en mammajakke, men en sånn "plus" jakke, men er perfekt for voksende mager. Synes den er litt stor i størrelsen, og det gjør jo ingenting. :snill:
Se her; http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=11979&productId=179121&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Den var jo kjempeflott!
Kommer inn 10 november.. Mon tro om jeg har noen andre klær i gå i til da, det begynner nemlig å skorte på jakker som passer her i gården..
matelulla
31-08-2007, 21:12
jeg fikk i posten idag jeg altså, så jeg trodde de hadde den inne jeg. Men jeg ser den er i mange flere størrelser nå enn da jeg bestilte, så kanskje den selger bra. :)
Uregistrert
31-08-2007, 21:37
Den var kjempefin :)
Garttis med ny jakke!! Typisk at den kom i dag da... Når jeg reiste i dag *ler* Ser den neste gang jeg ;)
:) jeg har en swagger som mammaen min sydde for mange år siden i ull, og den fant jeg frem sist gang jeg gikk gravid på vinteren.
den henger heldigvis fortsatt i skapet, og er supersmart, vokser liksom med magen, den også.
Men, som noen andre skriver her, så kjenner jeg også behovet for en overgangsjakke- tror det blir mannens fleecejakke i en periode før jeg kan finne frem ulljakken.
Takk for superfint tips, da!!
Phoeebee
03-09-2007, 10:05
Har bestillt. :kry: Gleder meg til å få den!
Bør jeg kjøpe en str eller to større for å få plass til magen, eller er den vid nok i seg selv?
Olasmamma
03-09-2007, 21:14
Bør jeg kjøpe en str eller to større for å få plass til magen, eller er den vid nok i seg selv?
Dette lurer jeg også på! Flott kåpe!
matelulla
03-09-2007, 22:29
Tja, si det dere. Jeg kjøpte 44 i størrelsen, og synes egentlig den er litt for stor. Men når magen når maksimum kan det jo hende den blir for liten plutselig. (Jeg er ganske lav, så sånn sett er det alltid et problem med at store størrelsen blir lange til meg).
Vanligvis kan jeg absolutt ikke kjøpe 44 på f.eks h&m. 8 der må jeg vel ha over 50...) Har ikke kjøpt noe "plus" klær på ellos før, så jeg vet rett og slett ikke hvordan størrelsen er i forhold til normalt. Men personlig synes jeg kåpa er STOR i størrelsen. Ville kjøpt den du normalt bruker, ikke større. Fasongen er slik at det er plass til mage, og i verste fall trenger man ikke kneppe de nederste knappene.
Olasmamma
03-09-2007, 23:03
matelulla: Så om jeg vanligvis (i ikke-gravid tilstand) kan bruke str 44 på H&M så klarer jeg meg med str 42 i denne kåpa? Jeg ble veldig stor sist jeg var gravid. Dvs stooor mage! Og jeg har ikke termin før i april denne gangen, så den må passe på slutten.
matelulla
04-09-2007, 07:50
matelulla: Så om jeg vanligvis (i ikke-gravid tilstand) kan bruke str 44 på H&M så klarer jeg meg med str 42 i denne kåpa? Jeg ble veldig stor sist jeg var gravid. Dvs stooor mage! Og jeg har ikke termin før i april denne gangen, så den må passe på slutten.
Det vil jeg tro ja. :nikker: Men ikke drep meg om det ikke stemmer. :ups: (I verste fall er det jo bare å bytte den, evnt returnere). Men det er store størrelsen altså.
Olasmamma
04-09-2007, 11:31
Det vil jeg tro ja. :nikker: Men ikke drep meg om det ikke stemmer. :ups: (I verste fall er det jo bare å bytte den, evnt returnere). Men det er store størrelsen altså.
Hehe!:humre: Ta det med ro! Er jo bare å bytte om det skulle bli helt feil. Men tror nok jeg tar sjansen. Likte den veldig godt og har ingen romslige ytterklær!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.