Vis full versjon : Blødninger og smerter
Har noen av dere hatt blødninger og smerter tidlig i svskapet, men at det allikevel har gått bra?
Jeg er 6+3. Har hatt blødninger til og fra i 14 dager nå. Men har sett ett blinkende hjerte på ul på torsdag :nikker: Men liker uansett ikke dette her!!
Hei hei.
Jeg har hatt 2 blødninger dette svangerskapet. Har gått bra med oss ja:snill: Har ikke fått noe svar på hvorfor, men har en foranliggede morkake som kan føre til litt blødninger.
Lykke til :klemme:
sKYTTEN 71
06-09-2007, 13:33
Har noen av dere hatt blødninger og smerter tidlig i svskapet, men at det allikevel har gått bra?
Jeg er 6+3. Har hatt blødninger til og fra i 14 dager nå. Men har sett ett blinkende hjerte på ul på torsdag :nikker: Men liker uansett ikke dette her!!
Hallo du, er dere gravid igjen??
Jeg snikleser litt på disse sidene da vet du,men forventet ikke å se deg her,håper det går bra med deg.Selv opplevde jeg voldsomme blødninger i begge svangerskap,uke 11 med første og uke 7 med andre,men ingen endte i abort som du vet.
Jeg krysser fingre for at dette MÅ gå bra!!!!
Prøvende
06-09-2007, 13:37
Hallo du, er dere gravid igjen??
Jeg snikleser litt på disse sidene da vet du,men forventet ikke å se deg her,håper det går bra med deg.Selv opplevde jeg voldsomme blødninger i begge svangerskap,uke 11 med første og uke 7 med andre,men ingen endte i abort som du vet.
Jeg krysser fingre for at dette MÅ gå bra!!!!
:hviske: Det gikk ikke bra desverre. Lemoen er ikke her lenger, se signaturen hennes:leiseg:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.