Vis full versjon : Sexforbud
Ung Frue
27-02-2003, 17:04
Jaja så har jeg fått 8 ukers karantene da. Jeg er jo snart ferdig med en uke (til mandag). Det er jo litt tøft for forholdet, men det er jo verdt det om det sikkrer :baby: da. De er jo redd for en SA om vi ikke holder oss unna. Og hvem vil vel det?
Er det mange av dere andre som en eller annen gang har fått slike forbud? Og hvordan har dere takklet dem? Jeg bare lurer som vanlig da vettu. Er det for pinlig så hopp over det. :p :p :p
:stakar: fra meg til deg :p
:findag:
Vi fikk sexforbud med storesøster - til vi hadde passert 12 fullgåtte uker. Dette pga blødninger og historikk mm.
Hvordan vi taklet det? Supert. Sex er da vitterligen mye annet enn samleie, så når vi følte for å kose oss, så gjorde vi det. Bare på litt andre måter. Nå har det seg sånn at jeg ikke er noen sex-frik i starten av svangerskapet uansett, og det hjelper jo på saken. :p Samboer'n var bare opptatt av den lille i magen og selv de gangene jeg følte for å drite i hele forbudet så var det han som holdt oss igjen i frykt for hva som kunne skje.
Når de 12 ukene var over var det veldig greit, men samtidig litt skremmende å kunne starte igjen.
8 uker uten sex er da vel ikke all verden på et forhold? Jeg vil tro at dere kommer til å ha slike perioder i forholdet med jevne mellomrom i årene som kommer, av ulike årsaker. Det viktigste er vel uansett å kunne snakke sammen om de følelsene man har, og å kose seg på andre måter. Lykke til!
mamsen27
29-03-2003, 15:37
Vi fikk sexforbud denne gang.I to uker,da jeg var i uke12 mener jeg det var.Tiden gikk fort da.Men det var vanskelig.
8 uker er jo helt vanvittig da:eek:
Sweet Candy
15-04-2003, 17:41
Ja, jeg fikk 2 uker forbud etter at jeg hadde hatt en blødning i uke 10+3 (fikk jeg mens vi hadde kos)..... I dag er det fritt fram igjen...... Men jeg må si at jeg er litt nølende. Ikke fordi det ikke er godt, men fordi jeg ble veldig skremt da jeg begynte å blø. Vi må isåfal ta det veeeldig stille og rolig!
K@roline
21-04-2003, 09:54
Håper ikke jeg får sånne forbud... Høres ikke noe morsomt ut...
Lykke til i karantene da...
På besøk
19-05-2003, 02:16
Trøst deg med at etter fødselen vil det gå mange flere uker før dere har sex!!! :uff:
Ung Frue
19-05-2003, 18:54
Ja, men du får normalt ikke 8 ukers forbud da. Det normale er maks 6, men dette varierer også veldig fra par til par og fra fødsel til fødsel og fra lege til lege.
Andrea_mor
23-05-2003, 15:21
Jeg har ikke opplevd å få en sånn karantene jeg. Men det tror jeg nok at jeg hadde klart:) Det er mange andre måter og ta vare på forholdet på:) Massasje av hverandre, bare kose osv...
Nå er ikke jeg så hypp på sex fortiden, så jeg tror mannen min synes det er greit også.
Lykke til med karantene!!!
Lykke til!!!
(8+2)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.