PDA

Vis full versjon : Snart i mål!!

Tvillingjenta
05-09-2007, 22:39
No er det berre 8 dager igjen til KS.
Eg må sei eg gruer meg og gleder meg på samme tid...
Har sovet under dei to andre snittene mine pga.hast,men denne gangen så skal eg være våken og det har eg aldri gjort under en opprasjon før...
Selfølgelig så har eg sprøyte skrekk!!Gruer meg til canylen,spinal og kateter.:stønn: Eg skal prøve å få mase meg til kateter etter bedøvelsen.Noen andre som har fått det??
Eg skal legges inn dagen før,det er vel vanlig,men kor tid dagen før har dere møtt opp??
GLEDER meg somasse til at dette er over,tenker liksom ikkje på noe anna.
Går her og kjenner etter alle symtomer på fødsel,tenker ofte :no er fødselen i gang siden "Kynnerne"er så vonde at eg må puste meg gjennom..det skal no liksom ikkje skje av seg selv siden eg skal ha KS,så man må no kjenne litt ekstra etter og være litt føre var og sei i fra om ting sku skje,spesielt når man har et stykke å fare..Fikk time berre 8 daga før terminen...

Tidl. bruker
06-09-2007, 20:28
Jeg fikk kateter etter narkosen, men det var pga at det måtte gå så fort! Lykke til. :klem:

Tvillingjenta
06-09-2007, 22:31
Jeg fikk kateter etter narkosen, men det var pga at det måtte gå så fort! Lykke til. :klem:Det gjorde eg og når eg var i narkose,men no er det et planlagt ks.så da er det med spinal og eg er våken,da setter sjukepleierne det og canyle før dei triller deg ned på opprasjons stua...men håper det er noen greie sjukepl. som sei at det er greit at dei setter den der etter eg er bedø...vist ikkje så får eg vel kline på meg noen tårer:urk: :humre: Ingen enkel pasient