PDA

Vis full versjon : Flere enn meg med Keisersnitt-angst???

Tidl. bruker
10-09-2007, 16:26
Har totalt angst mot dette! Håper av hele mitt hjerte jeg aldri opplever det!

Tvillingjenta
11-09-2007, 19:48
Off ja..Eg skal til sjukehuset i morg.Ks tors.
Eg må sei eg gruer meg..
Har tatt det 2 ganger før etter 2 misslykka forsøk til å føde vanlig.der alt blei et kaos,så hadde eg måtta født vanlig denna gongen så trur ikkje eg at eg hadde vore gravid no!
Dei gongene så sov eg,denne gongen skal eg ha spinal bedøvelse og få med meg alt!
Det trur eg skal bli mye bedre etter som eg hører!mEN SÅ HAR EG SLIK SPRØYTE SKREKK!*
:stønn: Eg gruer meg veldig til kanyle og spinalen.

maya80
11-09-2007, 20:20
Jepp her også, det er tanken jeg har tenkt når jeg har ligget i fødsel begge gangene. Da får dem legge meg rett i narkose om det blir nødvendig.

Tidl. bruker
12-09-2007, 21:48
Har tatt det 2 ganger før etter 2 misslykka forsøk til å føde vanlig.der alt blei et kaos,så hadde eg måtta født vanlig denna gongen så trur ikkje eg at eg hadde vore gravid no!

Ja jeg skjønner din redsel! Og det er bra vi har mulighet til å slippe når det ikke er mulig å føde selv..

Men samtidig skal det være veldig stor krise før jeg må ta en operasjon.. (uansett operasjon faktisk..)

Lilja
16-09-2007, 15:04
Kan godt skjønne at det høres helt grusomt ut, men selve keisersnittet kjenner man ikke. Tok planlagt kKS med datteren min, og jeg fikk spinalbedøvelse som kjentes ut som et lite stikk i ryggen. Ikke noe vondt. Det som virkelig er vondt er tiden etterpå, med rehabilitering for å kalle det det. Da kjenner man at man ikke kan bruke magen og går som en kjerring - det gjorde jeg. Vi med KS får en egen gange som ser komisk ut, men sånn blir det .Høyst sannsynlig må jeg ta KS en gang til siden jeg har hjerteformet livmor og at det derfor trolig blir seteleie en gang til. Jeg vet ikke hvordan en vaginal fødsel er, så det gruer jeg meg til hvis det ikke blir seteleie.
Skal ikke være så lett dette her, men ut må dem jo ......

Salt
18-09-2007, 09:42
Ja, jeg syns det hele virker ufattelig skummelt :grøss:

Prøvende
18-09-2007, 10:16
:juhu:melder meg inn i klubben:grøss::iiik::niks:

Jeg var heldig forrige gang, og tar gjerne en reprise av den, bare jeg rekker frem, da.......Liker værken nåler eller kniver i forbindelse med min kropp:nemlig:

Vavavavoom
18-09-2007, 11:27
:sniker:

ville bare si at jeg fikk hastesnitt med datteren min. (De forsøkte å sette meg igang og babyen ble stresset så de bestemte seg for KS).

Jeg hadde ingen smerter iforb. med operasjonen og rehabiliteringen gikk kjempefint! Hadde litt luftsmerter, men ellers intet å skrive om. Jeg syntes at det var en super opplevelse og gjør det gjerne flere ganger!!

millan
24-09-2007, 18:24
Jeg skal ha keisersnitt i desember.. Gruer meg masse:stønn: :stønn:
Bare tanken på et gjør meg kvalm:spy: :rødme:

Føler meg som en kjempe pyse. Har hatt 2 vaginale fødsler og det har gått fint begge gangene, synd jeg ikke får det denne gangen og..