PDA

Vis full versjon : Loppa har vært på UL !!!!

Loppa
02-09-2002, 22:43
Troppet opp på SIA i dag klokken 10 og hadde litt sommerfugler i magen. Hadde hatt mareritt natten i forveien om at Lille Håp hadde store misdannelser.........:( :(

Heldigvis så var alt i orden!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :klapp:
Jordmoren var kjempe hyggelig og tok seg god tid. Hun forklarte og viste alt hun gjorde, noen som var veldig deilig. Hadde litt problemer med å få tatt mål av magen og lårbeinet for Lille Håp ville ikke ligge rolig! H*n sparket og veiet omtrent ustoppelig, men jordmor tok seg tid! :D :D :D
Fikk se alle vitale organer som hjerte med 4 kammer, urinblære, magesekken, nyrene og hjernen!!
Syntes det var helt utrolig å kunne se alt så tydelig. Så at hjernen var delt i to og at hjertet dunket regelmessig med 4 kammere! :D
Jordmor så også hovedpulsåren fra hjertet og blodårene i navlestrengen, det klarte ikke jeg å se, men nå har vel hun gjort dette litt flere ganger enn meg! ;)

Så dette har vært en helt utrolig dag for meg. Fikk med 3 flotte bilder som jeg har vist til omtrent alle på jobben!! Måtte jo skryte av lille nurket mitt. :klapp: :D

Terminen min ble flyttet fra 27. januar til 31.januar, og jeg ble da 18+3 istedenfor 19+2. ( anme, gidder du å oppdatere på hjemmesiden??) Det er jo ikke store forskjellen, så jeg skal ikke klage! Jeg holdt meg jo innenfor januar da!! ;) ;)

Og jeg fikk en overraskelse når jeg kom hjem fra jobb i dag også da. Sambo hadde kjøpt reker og loff som vi skulle kose oss med til kvelden for å feire at alt var bra med beibis!!!!!! :kyss: Jeg elsker jo reker!!!!!!! :nam: :nam:

Klemmer fra Loppa & Lille Håp, 18+3.

Loppa
03-09-2002, 00:17
anme: Jeg skulle mer enn gjerne delt bildene av nurket med dere, men scanneren har streiket!!!! Vet ikke helt hvordan jeg skal få fikset den. Må vel antagelivis sende den til reperasjon.

Loppa & Lille Håp, 18+3. :)

Ramgad
03-09-2002, 01:36
Gratulerer med vellykket UL-opplevelse!!
Stilig at babyen din er en turner!