PDA

Vis full versjon : Dette er skummelt...

delilah
26-09-2007, 12:24
Har fått skikkelige sammentrekninger den siste uka... det er kynnere... men i natt våknet jeg av at de gjorde vondt... Får kynnere hele tiden, av ingenting omtrent.... Dette er mitt andre svangerskap, og jeg hadde dette helt mot slutten av forige svangerskap... så dette er skummelt... er bare 14 uker gravid.

var hos lege og han begynte å prate om at hvis en spontan aborterte så er det bare slik... han sykemeldte meg i 2 uker, og sendte henvisning til UL om å få en kjappere time, da min nåværende time ikke er før 30 oktober.
Han hang seg også opp i at jeg ikke hadde nevnt en småblødning jeg hadde i uke 10. (opplevde dette med storesøster, så tok det i grunnen ganske rolig)

Fikk lissom ingen positiv følelse her... Noen som har mistet etter uke 12 her inne? eller noen som har opplevd plagsomme kynnere så tidlig??

LillePip
26-09-2007, 12:40
Beklager at jeg ikke har noen råd/tips/erfaringer å komme med...
Ville egentlig bare gi deg en :klem: jeg!
Håper det ikke er noe farlig og at det går bra :)

Hufsa
26-09-2007, 12:43
Det er mer vanlig med kynnere i andre svangerskap, jeg fikk de tidlig denn egangen.
Vi får satse på at det ikke er noe farlig. :klemme:

ildtopp
26-09-2007, 13:21
Sier som hufsa over her jeg..

Kynnere er mer vanlig i andre svangerskap, jeg var meget plaget med det i mitt andre og de har kommet allerede nå. De kan til tider være vonde.

Ta det med ro og ikke bekymre deg, det går nok veldig fint:-)

MissX
26-09-2007, 13:31
Jeg å er veldig plaget med kynnere dette svangerskapet, kom tidlig.

Håper det ikke er noe gale:klemmer: Men greit å få sjekket opp!

Bluebell
26-09-2007, 15:27
Jeg nevnte dette selv for legen i dag når vi var på Ord. Ul. pga jeg har en del magevondt og hyppige kynnere ,Hun sa dette var min andre svangerskap.. så ting er litt anneledes enn første og det var mer normalt og ha mer kynnere nå. Men hun sa det var viktig hvis kynnere tok seg opp, ble bare mer og mer vondere og kom regelmessig at jeg ringte føden med en gang. Men hun trodde ikke det var noe unormalt i at jeg hadde en del vondter og kynnere nå sa hun..

men forstår bekymringene dine, merker enda jeg er litt bekymret pga dem...
Håper du får skjekket det opp og at alt er som det skal!

LeneV
27-09-2007, 16:17
Min venninne, som er i uke 18, har også hatt en del kynnere siden uke 14. Hun har vært flere ganger til legen pga dette, men bebyen har det bra.
I formiddag ringte hun meg igjen, da var de ganske kraftige og plagsomme. Hun skulle til legen nå i 15-tida.

Dette minner meg veldig om det du skriver...:noia:

delilah
29-09-2007, 12:45
Takk for svar jenter

Nå har jeg vært hos legevakt igjen! men nå har jeg fått høre hjertelyden:jippi: , og til uken skal jeg på ul, for å sjekke at alt er bra med livmoren....

Det verste av alt, er at jeg ble skikkelig overrasket over at det var no hjertelyd der:rødme:

Benta
29-09-2007, 17:10
Bra at de følger deg opp, dette skal gå fint skal du se :klemme:

Men ta det med ro og slapp mest mulig av, det er en grunn til at de sykemelder deg.

Og trenger du "selskap" så ligger jeg her med beina i været på ubestemt tid :humre: