PDA

Vis full versjon : Hva skjer??

Jonamam
29-09-2007, 00:09
Er 5+3 uker i dag, og føler meg ikke gravid lengre.

Hele forrige uke kjente jeg stikninger i magen, og i puppene, vært småkvalm og sånn. Men, på onsdagskvelden, etter en dag med mye strekninger, og veldig øm i magen, kom det litt blod når jeg gikk på do. Ferskt blod på papiret, og et par dråper i do. Litt til blod når jeg tørket meg igjen, men brunere nå. Etter dette kom det ikke mer. Morgenen etter var det bare litt brunlige rester, og ikke noe mer etter det. I dag bare litt brunt når jeg tørker meg.

Men alle gravidsymptom er borte. Kjenner ikke noe mer i magen, eller puppene mere:-(

Er det MA på gang? Har jo hatt det en gang tidligere, men da i uke 11. Mener jeg blødde mere da, greier ikke huske helt....

Har bestilt time hos legen til tirsdag, skal bli godt å få bekreftelse uansett om det er positivt eller negativt. Blir en lang helg uansett....:vetikke:

tin-tin
30-09-2007, 17:36
Krysser fingrene for at du fortsatt har en levende spire inni magen din.

Skjønner godt at du ikke har hatt det godt i helgen

krystallklart
30-09-2007, 18:03
Så trist! Håper alt er i orden!

bompibjørn
30-09-2007, 18:52
uff, dette var trist lesing :klem:
krysser fingrene for at alt er som det skal være fortsatt, masse lykke til.

Haugtausa
30-09-2007, 19:50
Huff, håper det bare er en uskyldig blødning :comfort: Lykke til hos legen på tirsdag :lykke:

Jonamam
30-09-2007, 23:20
Hei igjen.

Takker for svar, men her er nok SA et faktum. Kom masse blod når jeg våknet i morges, og etterhvert mye slim også. Det kom en klump på størrelse med et stort blåbær med en slags streng på, regner med at det var fosteranlegget eller hva det kalles. Håper alt kommer ut fort, har faktisk ikke noe smerter, noe jeg leser at mange har.

Vet ikke om det er vits i å gå til legen på tirsdag, men hadde kanskje vært greit å snakke med han. Føler meg litt følelseskald ang dette, litt spooky egentlig, men jeg har vel hele tiden skjønt at dette ikke går bra...

Sist jeg hadde MA gikk det bare tre uker fra utskrapningen til jeg var gravid igjen(resultatet av den graviditeten fyller tre år på tirsdag!!:rørt: ), så jeg ser positivt på tiden fremover. Håper det går raskt å bli gravid igjen, og at spiren sitter da.

papillon
01-10-2007, 09:37
:stakar: håper det går bra neste gang

Haugtausa
01-10-2007, 12:47
Huff så trist :comfort: Håper du blir gravid igjen snart og at alt går bra da :klemme:

bompibjørn
01-10-2007, 13:44
så leit å høre,håper alt går bra nå at du fort blir gravid igjen.stor :klem: