Vis full versjon : Har shoppet litt...
Lille Persille
02-09-2002, 22:58
Har vært å shoppet litt klær, ikke mye men, en sparkebukse og t-skjorte i blått, og en sparkekosedress, også blå. Ufattelig små plagg, den ene i 56 og den andre i 62.
Men på den annen side, når jeg la de over magen, så synes jeg de så litt store ut,:o måtte jo prøve det også....
Klarer ikke helt å komme i gang med kles innkjøpene, tror liksom ikke det er helt sant at jeg om bare kort tid har en liten pjokk (eller som en stooooor overaskelse: jente)
Ja ja, morsomt å ha kjøpt noe i hvertfall:)
33+0:findag:
Ja kjempe morsomt å handle!! :D
Jeg har måttet ta meg sammen jeg da, etter mange kommentarer fra sambo; "trenger vi virkelig alt dette...?" :bonk:
Gleder meg veldig til å handle enda mer når bebisen er født, og da enten jente- eller gutteklær!! :klapp:
Kos fra Puncky (35+3)
Handling ja... Jo det blir litt rett som det er, men vi har ikke kjøpt så mye enda.
Vi venter fortsatt på de tingene vi skal låne fra min søster (om vi får det noen gang da).
Og så hadde vi håpet på å få vite kjønnet i dag, slik at vi kunne handle klær med farger på, men den gang ei.
Men vi kommer nok til å starte snart tror jeg.
32+2/30+6 UL
Det meste er jentete, jeg må innrømme det.
Vi har fått vite på 2 ul at det er ei tulle i magen min. Men alikevel så er ikke mor helt overbevist, så noe av babytøyet etter storebror er nyvasket og strøket og ligger klart...:lol:
Stinemor
03-09-2002, 13:35
Vi har ikke handlet sånn all verden vi heller siden vi ikke vet kjønnet enda. Men noen søte små plagg har det jo blitt...!!:D
Dessuten kommer vi sikkert til å få litt av venner og familie, samt at vi vil arve litt av min svigerinne, hvis baby ble født 3,5 mnd. før vår termin. De vokser jo fort ut av de minste plaggene også...
Stinemor (33+4):findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.