Vis full versjon : planlagt snitt på st.olavs?
noen her som har hatt det eller skal ha...
jeg skal det... men er litt redd:S
er de flinke på keisersnitt der eller?( ikke skremm meg da:P)
hvordan er det med å ha med folk på snitte? sambo skal definitvt være med, men jeg har så lyst at mamma også skal få være der.. jeg trenger henne.. er det mulighet til å skrike seg til å få ha med begge?
Lillegullx3
04-10-2007, 22:08
noen her som har hatt det eller skal ha...
jeg skal det... men er litt redd:S
er de flinke på keisersnitt der eller?( ikke skremm meg da:P)
hvordan er det med å ha med folk på snitte? sambo skal definitvt være med, men jeg har så lyst at mamma også skal få være der.. jeg trenger henne.. er det mulighet til å skrike seg til å få ha med begge?
Hei!
Jeg hadde planlagt snitt med andremann på St Olav, og JA, legene der er veldig flinke! Utrolig behagelige, og de kan sine saker altså! Har jo ikke truffet alle jeg da, men de jeg hadde var veldig gode ja..
Ang det å ha med folk inn på sectio-salen.. Jeg tror det er gjengs over alle steder at kun 1 person får være med inn. Det er ikke store rommene disse inngrepene blir gjort i, og det er mange mennesker der fra før av.. Du kan selvfølgelig spørre, men egentlig tviler jeg på det. Jeg har to ks, og begge gangene var det kun sambo som fikk være med..
Lykke til da! Jeg skremte deg vel ikke nå? :vetikke:
Hei!
Jeg hadde planlagt snitt med andremann på St Olav, og JA, legene der er veldig flinke! Utrolig behagelige, og de kan sine saker altså! Har jo ikke truffet alle jeg da, men de jeg hadde var veldig gode ja..
Ang det å ha med folk inn på sectio-salen.. Jeg tror det er gjengs over alle steder at kun 1 person får være med inn. Det er ikke store rommene disse inngrepene blir gjort i, og det er mange mennesker der fra før av.. Du kan selvfølgelig spørre, men egentlig tviler jeg på det. Jeg har to ks, og begge gangene var det kun sambo som fikk være med..
Lykke til da! Jeg skremte deg vel ikke nå? :vetikke:
takk for svar:) neida, ble ikke skremt..hehe
nervøs er jeg uansett,liker ikke helt tanken på at noen skal sjære meg opp, men "BANK i bordet", håper alt går bra.. er jo ikke før måndesskifte jan/feb så har nåkk av tid å grue meg på ennå:S
Lillegullx3
07-10-2007, 00:02
Det går så bra at! :humre: Håper du ikke gruer deg for mye, det er ikke mye å grue seg til egentlig.. Jeg gjør det gjerne igjen jeg ja! :jippi: (må jo det også da..)
Sugarplum
07-10-2007, 00:08
Hei!
Jeg hadde KS på St.Olav i 2002, og skal antakelig ha det igjen, i mars.
Legene var kjempeflinke. De snakket til meg hele tiden, fortalte hva de gjorde, spurte hvordan det gikk med meg osv. Følte meg i trygge hender :-) "Tvang" meg opp på bena en liten tur samme kveld, og fikk høre at såret mitt var kjempefint, legene måtte ha tatt seg ekstra flid mente sykepleierne. :-) Så, bottom line, jeg tror du trygt kan slappe av, litt, om ikke annet. :-) klem
Jeg har tatt planlagt KS på Ullevål og det gikk veldig greit. Legene og personalet på barselvdelingen var fantastiske.
Lykke til - :lykke: det går så bra skal du se ! :kidoki:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.