PDA

Vis full versjon : Er dette normalt?

*libra*
01-10-2007, 17:12
Har funnet ut at mitt første svangerskap var veeeeldig problemfritt visstnok.....
Har hatt mer "plager" hittil enn sammenlagt i hele forrige svangerskap:-)
Har de siste ukene fått smerter i korsrygg, støl/sliten i magen og har tung pust til tider. I tillegg har jeg vondt i hodet to til tre ganger i uken.
Blir sliten av å bære vasken opp en etasje....:gaah:
Har bare 6 timers dager, men er en del tunge løft og mye opp og ned. Så er jo skutt etter en arbeidsdag. Er dette normalt så tidlig i svangerskapet?
Sitter å lurer på om jeg må ta kontakt med jordmor eller lege. Eller er det helt normalt? Blir veldig glad for tilbakemeldinger!

molina
05-10-2007, 16:03
Jeg føler akkurat det samme. Kroppen er ikke som før + at men har en aktiv 2-åring som surrer rundt.
Hadde en fantastisk graviditet første gang (foruten sv.skapsforgifning siste ukene), men nå er det helt annerledes, ofte støl i maven, vondt i rompa og mye mer sliten. ta det med ro, det er nok helt normalt!

Luuna
05-10-2007, 23:19
Kjenner meg helt klart igjen her ja. Forrige gang var alt så og si knirkefritt, men denne gangen er jeg kvalm, har vondt i hodet og er utroooolig trött hele tiden. Vet ikke hva det kommer av, kan hende at det er for jeg er noen år eldre nå, men... Har også vondt i bekkenet når jeg snur meg og når jeg går. Så det er ikke like kjekt denne gangen som sist nei.. :gaah: